HaterDiskus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Det går ikke an å laste opp vedlegg. Og jeg sliter med å få lagt opp poster. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Det går ikke an å laste opp vedlegg. Og jeg sliter med å få lagt opp poster. Hva mener du med at det "ikke går", og hva mener du med "sliter" ? Du må nesten nevne hva som går galt, hvilke feilmeldinger du får etc. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Funker her ________ XP32-IE6 Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hva mener du med at det "ikke går", og hva mener du med "sliter" ? Du må nesten nevne hva som går galt, hvilke feilmeldinger du får etc. Kan se ut som det går nå. Hele vedleggsmenyen var borte, erstattet av teksten "ERROR". Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Nå kødda det veldig her en liten stund. Først så fikk jeg beskjed om at Firefox lastet ned en fil på 0 byte som het index.php og lurte på hvor jeg ville lagre den og så fikk jeg den vanlige Guru meditation greia. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Gikk bananas her også. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Har vært litt ustabilt her i det siste også. Har dere fått nytt hovedkort eller bruker dere reserve serveren enda? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Vi er enda på reserveløsning ja, regner med å få flyttet tjenesten igjen en av de nærmeste dagene. Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Kortsluttet hele skiten? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Kortsluttet hele skiten? Kjapt oppsummert ja. Det tok appåtil med seg hardware-raidet i samme slengen irriterende nok. Lenke til kommentar
askldkalssda Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Dere liker vel litt utfordring! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hva er det som skjer med forumet nå da? Kommer ikke inn på forumet med opera, men med IE funker det helt fint. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hva er det som skjer med forumet nå da? Kommer ikke inn på forumet med opera, men med IE funker det helt fint. funker med firefox Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Funkar med Opera med meg iallefall. Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 SMNP er en fin bil har sett mange tegn til defekte hovedkort før disse har gått. Dette gjelder servere da, ikke pc`n hjemme. jeg er borti noen defekte hovedkort i måneden da. spørs så klart hva som er feil da, men oftest klarer jeg å se at det er galt lenge før det går ned. Poenget var at feil kan oppstå uansett hvor mye overvåkning du har, ikke alle feil rapporteres og kan brukes til å oppdage tidlige feil. SNMP er bare en protokoll, man får rapportert bare det et hovedkort kan gi status på, hverken mer eller mindre. Mitt eksempel var tatt fra virkeligheten, en SUN x86-server som har full overvåkning. Ja, jeg hadde servere i tankene, tråden dreier seg om servere Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Funkar med Opera med meg iallefall. Nå funker det med opera igjen her og, måtte visst restarte pc'en :S Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Har dette sammenheng med at karriere-delen av forumet ikke funker? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Har dette sammenheng med at karriere-delen av forumet ikke funker? Jepp, skal få sjekket det opp. Diskusjon.no er nå forøvrig flyttet tilbake igjen til orginalserveren. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Nå er det litt meditasjon her. Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Har dere ett egent kontor osv der serverene står? eller hjemme hos privat-folk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå