-Tommy Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Funker fint å laste den ned her, om det var det du mente? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Samme her. Lasta den ned for nokre dagar sidan. Funkar fint for meg... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Og her fungerer den aldeles strålende. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 No er nå alt som det skal vere. Dette tydar berre ein ting - me har ein dyktig gjeng i staben. Dykk forten alt anna enn kritikk. Bra jobba. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Samme her. Lasta den ned for nokre dagar sidan. Funkar fint for meg... Tar LANG tid å laste her, og når siden har lastet 100% så kommer det opp et quicktime tegn med ? tegn over.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Samme her. Lasta den ned for nokre dagar sidan. Funkar fint for meg... Tar LANG tid å laste her, og når siden har lastet 100% så kommer det opp et quicktime tegn med ? tegn over.. Høyreklikk: Save target as/Lagre mål som. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 No problemo. Du har vel quicktime innstilt på det å spille av den type filformat og dermed så får du ikke lagret den på vanlig måte vil jeg tro Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Har et problem med firefox her. Hver gang jeg trykker på en link til en tråd så får jeg feilmelding om at tilkoblingen er avbrutt. Har prøvd å reinstallere firefox uten suksess. Det rare er at det fungerer å bruke snarveien til mine innlegg som jeg har lagt øverst i firefox. Det er bare når jeg trykker på linkene det fucker seg. Noen ganger så hjelper det å markere adresselinjen og trykke på enter når jeg har fått opp den nye url'en men ikke bestandig. Firefox 3.0.3 XP32 Er det bare hos meg problemet ligger? edit: Det dukket prlutselig opp i går. edit2: Problemet lå nok lokalt. Slettet private data og da forsvant problemet. Men merkelig da... Jeg trodde det forsvant når jeg reinstallerte. Endret 30. oktober 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 forum.hw.no er fucked. ikke noe gøy å skrive diskusjon.no :\Hva med en begrunnelse? Jeg har ikke merket noen ustabiliteter i det siste. Fram til nå nylig kunne du komme inn via forum.hw.no. Det funker ikke lengre. Det er mange som har dette som bokmerke (eller at det ligger i fingrene) fra "the good old days", og sikkert ville synes det var fint om den linken fortsatt levde. Tror ikke det krever så veldig mye... Nettopp, det er prinsipp om gode gamle dager Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Har et problem med firefox her. Hver gang jeg trykker på en link til en tråd så får jeg feilmelding om at tilkoblingen er avbrutt. Har prøvd å reinstallere firefox uten suksess. Det rare er at det fungerer å bruke snarveien til mine innlegg som jeg har lagt øverst i firefox. Det er bare når jeg trykker på linkene det fucker seg. Noen ganger så hjelper det å markere adresselinjen og trykke på enter når jeg har fått opp den nye url'en men ikke bestandig. Firefox 3.0.3 XP32 Er det bare hos meg problemet ligger? edit: Det dukket prlutselig opp i går. edit2: Problemet lå nok lokalt. Slettet private data og da forsvant problemet. Men merkelig da... Jeg trodde det forsvant når jeg reinstallerte. Bruke Opera i staden? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Bruke Opera i staden? Neh... Liker ikke opera. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hehe, ok. Berre ein spøk. (Men det skjønte du sikkert...) Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Har problemer med æ, ø, å og andre spesielle tegn på maccen her. Funker fint hjemme på Vista´n jeg har. Flere som har det samme problemet? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Fikset det nå for de av dere som slet med det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Nå er guruen i gang med å meditere igjen. Error 503 Service Unavailable Service Unavailable Guru Meditation: XID: 542516618 Varnish Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 fikk samma error for 1 min sia Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Samma greia her på det tidspunktet. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Ueland: Sikker på at det ikke er Varnish som nå skaper problemet med serveren? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Error 503 Service Unavailable Service Unavailable Guru Meditation: XID: 549502079 Varnish Nå er den igang igjen, hva betyr dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå