Gå til innhold

Tekniske problemer grunnet serverkrasj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har et problem med firefox her. Hver gang jeg trykker på en link til en tråd så får jeg feilmelding om at tilkoblingen er avbrutt. Har prøvd å reinstallere firefox uten suksess. Det rare er at det fungerer å bruke snarveien til mine innlegg som jeg har lagt øverst i firefox. Det er bare når jeg trykker på linkene det fucker seg. Noen ganger så hjelper det å markere adresselinjen og trykke på enter når jeg har fått opp den nye url'en men ikke bestandig.

Firefox 3.0.3 XP32

Er det bare hos meg problemet ligger?

edit: Det dukket prlutselig opp i går.

edit2: Problemet lå nok lokalt. Slettet private data og da forsvant problemet. Men merkelig da... Jeg trodde det forsvant når jeg reinstallerte.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
forum.hw.no er fucked. ikke noe gøy å skrive diskusjon.no :\
Hva med en begrunnelse? :)

Jeg har ikke merket noen ustabiliteter i det siste.

Fram til nå nylig kunne du komme inn via forum.hw.no. Det funker ikke lengre. Det er mange som har dette som bokmerke (eller at det ligger i fingrene) fra "the good old days", og sikkert ville synes det var fint om den linken fortsatt levde. Tror ikke det krever så veldig mye...

Nettopp, det er prinsipp om gode gamle dager :)

Lenke til kommentar
Har et problem med firefox her. Hver gang jeg trykker på en link til en tråd så får jeg feilmelding om at tilkoblingen er avbrutt. Har prøvd å reinstallere firefox uten suksess. Det rare er at det fungerer å bruke snarveien til mine innlegg som jeg har lagt øverst i firefox. Det er bare når jeg trykker på linkene det fucker seg. Noen ganger så hjelper det å markere adresselinjen og trykke på enter når jeg har fått opp den nye url'en men ikke bestandig.

Firefox 3.0.3 XP32

Er det bare hos meg problemet ligger?

edit: Det dukket prlutselig opp i går.

edit2: Problemet lå nok lokalt. Slettet private data og da forsvant problemet. Men merkelig da... Jeg trodde det forsvant når jeg reinstallerte.

Bruke Opera i staden? :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...