Ueland Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Heisann, I ettermiddag valgte hovedkortet på webserveren til Diskusjon.no å takke for seg. Dette får vi ikke reparert før om et par dager, så vi har nå rullet ut forumet på en reserveserver som en midlertidlig løsning. Som dere og nok har merket er alle opplastede filer og avatarer for tiden borte, disse skal vi dog få lagt tilbake når vi har litt mer kontroll på ting. Opplastning av nye filer er inntil videre stoppet Desverre vil dette medføre at tregheter i den tiden, vi skal dog prøve å få tweaket ting såpass at tregheten blir så litens om det lar seg gjøre. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Flott forumet er oppe nå hvertfall da! Tror jeg skal klare meg noen dager uten avatar Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Her er det forsatt store problemer med CSS filene, hele forumet ser helt vrengt ut! Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 takk. nå har jeg endlig et sted å gå til igjen etter gått inn ut på vg og alle alle andre sider uten å finne noe nytt Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Regnet med at det var noe slikt ja... I forumets fravær får jeg kanskje gjort noe fornuftig da. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 takk. nå har jeg endlig et sted å gå til igjen etter gått inn ut på vg og alle alle andre sider uten å finne noe nytt Då har vi vore 2 Hans. Eg har fått sett overraskande mykje tv dei siste timane... Lenke til kommentar
Romis Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hmm, begynte å lure på hvorfor jeg fikk error melding når jeg prøvde å komme inn på diskusjon.no Lenke til kommentar
Groffse Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hvor lenge var forumet nede ? Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Leit at hovedkortet takket for seg. Hvor dro det? Men jeg tror diskusjon.no lever fint videre uten det. Befriende å slippe alle avatarene forresten. La det være sånn. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jaja... Hardware-kræsj er vanskelig å sikre seg mot. Annet enn å ha to servere gående samtidig da. Men takk for info. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Fikk helt panikk jeg, diskusjon.no nede liksom :| Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Bra dere fikk det opp raskt. Stå på! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Avatartråden blir liksom ikke det samme nå ... Men, det er jo flott dere planlegger å få fikset det. Vil forresten anbefale dere å få opp notiser på alle sidene i nettverket (det er allerede en notis på Gamer.no) samt la dem lenke til denne tråden. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Ble utrolig mye død surfing her ja. Fant ut at VG oppdaterer siden sin utrolig sjeldent. Gikk inn og ut av forsiden deres gang på gang uten å finne noe nytt. Bare kjedelig nytt om at VIF slo LSK i dag. Fint at det er opp igjen da, så man har noe å gjøre på en mandagskveld man egentlig burde bruke til å øve til kjemiprøve... Endret 20. oktober 2008 av Movieheart Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 takk. nå har jeg endlig et sted å gå til igjen etter gått inn ut på vg og alle alle andre sider uten å finne noe nytt Då har vi vore 2 Hans. Eg har fått sett overraskande mykje tv dei siste timane... Då er me 3.. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Litt kjipt med en serverkrasj. Jeg kjente at hjertet begynte å slå når jeg så feilmeldingen men jeg overlever nok. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Fint dere fikk det i orgen igjen Men ser at det er noen som har avatar enda. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Heldigvis fungerer jo det meste, da skal jeg klare å overleve i dagene som kommer Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Oioioi. Jeg hadde kraftige abstinenser her en stund. Godt forumet er tilbake. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Går litt tregt da og den detter ut til tider, men det er som sagt til å leve med. En ting jeg lurer på. Er det bare meg eller er hele internett treg når diskusjon.no har problemer? Virker i hvert fall som det er det her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå