Blåbær Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1030215 Foruroligende at metallfolk er ute og troller rundt om i forumet så mye at en mod må stenge tråder for å forhindre mer trolling. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Ja trolling har vi lite til overs for, og Lil Wayn kan jo faktisk rappe, så der er de jo ikke noe å hente. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Ja det er virkelig fryktelig, se om du finner flere tråder metalfolk har fått stengt. La oss starte en heksejakt. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Trancetråden ble trollet før de som begynte begynte å få advarsler. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Uff da. Noen flere tråder? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Ja disse metalfolkene er skikkelig fæle, altså. Jeg hører de spiser barn til frokost på lørdager. Ban this sick filth! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Får vel bare håpe at det blir mindre av slikt. Ingen har godt av drittslenging av forskjellige musikktyper. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 La oss alle heller leve i fred og harmoni, røyke en joint i ny og ne, og tilbe John Lennon Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Eller ikke! Foretrekker heller og "headbange" til jeg blir så svimmel at jeg må sette meg. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Eller ikke! Foretrekker heller og "headbange" til jeg blir så svimmel at jeg må sette meg. Så jævlig og!! Metall for alle penga. Endret 4. november 2008 av M-Gard Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 If a child is banging his head excessively and also trying to hurt him/her may be suffering from developmental disability. This kind of children should be provided with medical attention at the earliest. The doctor may advise to wear a helmet so that the children don’t injure themselves. Children of old age who have the problem of head banging may require examination by a psychologist. In this case the psychologist will help out the children the cause of their stress and will also teach them ways how to cope up with that. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå