yorian Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Vi skal ha to katt, men vi vet ikke et navn for ett katt. Vi skal ha en mannlige hannkatt og en kvinnelige katte (that's double, just to be clear, not sure if I'm doing it right), vi liker "jente" for den kvinnelige katta (jeg bor i Nederland, så her det er ikke et merkelige navn), men vi har ikke et navn for den mannlige hannkatten. Vet noen et gode, norske navn for en katt? Hva er vanlige navner for katter i Norge? Tusen takk! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Off-Topic: Ehmm... Steinar? Kanskje: Bjørn, Arne, Peder ?? On-topic: Har hørt: Rufus, Gråtass.. Kommer ikke på så mye mer.. Endret 20. oktober 2008 av Kristian94 Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Det første som slo meg da jeg så posten var "Frode", men ellers, hmm kanskje, Ludde, Lurven, Aron, Cæsar, Buster? Anbefaler deg iallefall og ta en titt her: en side med masse kattenavn både til gutt og jente katt.. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Hoe zit het Steinar? Of Jo-Bent? Heel mooie namen als je het mij vraagt. Endret 20. oktober 2008 av Fev4ng Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Buster het ihvertfall min katt. Passer kanskje bedre til hunder. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Mine katter har hett Sara, Oliver, Leopol, Buster, Pluggen og Pus Bare å velge å vrake, null opphavsrett. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Gustav, eller Gahr Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 hannen kan hete Traltebolla eller tryltebolla! vi har 2 hokatter. og dei heiter traltebolla og tryltebolla Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Knotten Knotulf Svampen Lørven Gunnar Allan Tjukken Bartolomeus Sokrates Platon Aristoteles Einstein Kattulf Potleif Knubben/Knabben Runar Andersen Tom Morgan MacGyver (utrolig tøft navn på katter) Mac Donald Raggsokk Tolleiv Mister Birger Sgt. Pepper, eventuelt bare Pepper Rocket Johnny Desperado Zorro Pjusken Ola Diger Fomle Tore Cortez Bill Lincoln Ronald Bulldoser, evt Doser/Dozer Flash Trevor Eddie Edward Åge Øystein Endret 21. oktober 2008 av Ladern Lenke til kommentar
Fockorized Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Vi skal ha to katt, men vi vet ikke et navn for ett katt. Vi skal ha en mannlige hannkatt og en kvinnelige katte (that's double, just to be clear, not sure if I'm doing it right), vi liker "jente" for den kvinnelige katta (jeg bor i Nederland, så her det er ikke et merkelige navn), men vi har ikke et navn for den mannlige hannkatten. Vet noen et gode, norske navn for en katt? Hva er vanlige navner for katter i Norge? Tusen takk! Hannkaktten: Duggurd, Ole ( jeg heter Ole ), Georg, Egil, Ragnar. Jentekatten: Bjørghild, Inga-lill, Hjerterud, Borgild, Ellida. Det er noen orginale norske navn. Lenke til kommentar
abbyjr Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 jeg syns bajas eller faust er fine hann kattenavn Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Satan? Helgrim? Varg? hallgrim? Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Mombasa Meshuggele Ørni-Børni Red Light D Nguyen Petrovic Stalin Humbatott Coffe - S Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Pus. danm. du skrev det jeg skulle foreslå. pussi. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Har brukt følgende navn på katter: -Venn -Smikka -Bassen Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 To klassiske og IMO gode hankattnavn er Tom og Mons. Lenke til kommentar
monsenroger Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Katten min heter Katt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg