hitokiri Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Den aller første prøveutgaven av Fennec er lansert. Les mer Lenke til kommentar
hernil Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Lastet ned til pc-en for å teste, tror de er inne på noe med grensesnittet sitt. Tror det kan være en effektiv måte å surfe på med mindre skjermer. Gleder meg til å se utviklingen videre. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Gleder meg til dette kommer til UIQ! Blir gøy å se hvordan Fennec står opp mot Opera mobile. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Fennec er dessuten kun tilgjengelig for Maemo, som er Nokias Linux-plattform for surfebrettet Nokia N810. Det er med andre ord ikke mulig å installere Fennec på vanlige mobiltelefoner enda. Det finnes for øvrig også versjoner av Fennec som kan kjøres på vanlige PC-er. Jøss, så overskriften er litt misvisende da med andre ord. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Har smurfet litt rundt på min N810 i dag og i går. Grensesnittet ser veldig bra ut. Føler engentlig ikke jeg kan kommentere ytelse og sideformatering i en alfa-utgave. (Men jeg nevner av leseren er treg som sirup, og sliter med å vise bilder.) Lenke til kommentar
sgiga Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Har hatt den noen dager på min N800. Sirup er et stikkord ja, men samtidig ser grensesnittet ganske kult ut. Det er egentlig vanskelig å kommentere noe mer pga sirupen, men det bedrer seg sikkert ganske snart. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Gleder meg til dette kommer til UIQ! Blir gøy å se hvordan Fennec står opp mot Opera mobile. Kommer Fennec for UIQ? Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Håper denne kommer for "normale mobiler" også, fordi det hadde vært morsomt og testet den mot f. eks opera mini. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Opera Mini er jo ikke sammenlignbar siden den er en "tynn klient". Fennec blir mer å konkurrere mot Opera Mobile. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Tror nok vi kan se langt etter en versjon for den vanlige dumme telefonen (J2ME) i nærmeste fremtid, dessuten er Opera mini sin sterke side komprimering av sidene på eksterne servere. Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Fennec er dessuten kun tilgjengelig for Maemo, som er Nokias Linux-plattform for surfebrettet Nokia N810. Det er med andre ord ikke mulig å installere Fennec på vanlige mobiltelefoner enda. Det finnes for øvrig også versjoner av Fennec som kan kjøres på vanlige PC-er. Jøss, så overskriften er litt misvisende da med andre ord. Overskriften nevner vel ingenting om telefoner.. Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg ser et enormt potensiale her. Mozilla er geniale på gode Alpha utgivelser, og involverer deg helt fra trinn èn. Jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Mozilla er geniale på gode Alpha utgivelser, og involverer deg helt fra trinn èn. Hva mener du? Fennec har vært under utvikling lenge. Alfa-versjonen du ser i dag er et resultat av lang tids utvikling bak lukkede dører. Lenke til kommentar
sgiga Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg ser et enormt potensiale her. Mozilla er geniale på gode Alpha utgivelser, og involverer deg helt fra trinn èn. Jeg gleder meg! Helt enig. Denne er nesten for fersk, men det gjør jo at det blir desto mer interessant å følge utviklingen. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Etter noen dagers bruk støtter jeg meg til det jeg mente tidligere. En spennede leser som har potensialet til å bli veldig god. MEN jeg gidder ikke teste denne Alfa-utgaven mer. Det tar seriøst ti minutter å starte den opp ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg