NeseSpraY Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hva skjer? Har noen fått i det hele tatt? Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Bra jeg ikke er alene Kan være noen problemer, det var nok ganske mange som prøvde å få en kode Lenke til kommentar
DancingBear Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Dette tok sin tid! Nå er det vel ikke lenge før vi finner spillet gratis på antikvitetsjappa.. Lenke til kommentar
NeseSpraY Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Bra jeg ikke er alene Kan være noen problemer, det var nok ganske mange som prøvde å få en kode Det tror jeg på! Siden det snart har tatt over en og en halv time! Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Nei, nå må jg nok gå og legge meg, får se om jeg får nøkkelen til i morgen . Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Jeg fikk min kode fra Eurogamer, men fikk også en mail fra CallOfDuty.com i forrige uke som jeg helt hadde glemt. Der står det at jeg hadde til den 19. for å hente koden, men prøvde nå og jeg fikk en kode tilsendt. Det er èn mer enn jeg selv trenger. Siter meg og skriv mailen (eventuelt bare sender jeg PM) så sender jeg den til deg. Jeg kan ikke garantere at den virker (se over), men den ser korrekt ut. (Nøkkelen gikk til EvilTeddyBear, beklager sent svar - forumet er ikke helt som det skal i kveld. Lykke til når det kommer til dere andre! Flott hvis noen også kan si når betaen slutter, jeg trodde den sluttet den 19. siden det var det som stod i mailen, men det virker jo ikke på noen måte sånn. Jeg som spilte masse i går for å unngå abstinenser frem mot release! Endret 20. oktober 2008 av Hawko Lenke til kommentar
arne95 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg fikk min kode fra Eurogamer, men fikk også en mail fra CallOfDuty.com i forrige uke som jeg helt hadde glemt. Der står det at jeg hadde til den 19. for å hente koden, men prøvde nå og jeg fikk en kode tilsendt. Det er èn mer enn jeg selv trenger. Siter meg og skriv mailen (eventuelt bare sender jeg PM) så sender jeg den til deg. Jeg kan ikke garantere at den virker (se over), men den ser korrekt ut. Flott hvis noen også kan si når betaen slutter, jeg trodde den sluttet den 19. siden det var det som stod i mailen, men det virker jo ikke på noen måte sånn. Jeg som spilte masse i går for å unngå abstinenser frem mot release! Jeg tar den gjerne! sender PM med mail. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 meeh.. noen som nå sitter med to stk som har lyst å dele ned med meg ? GT: Solsviken hmf.. blitt litt beta begging på meg i det siste, men det får bare gå sin gang Lenke til kommentar
safags Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 cmon gief me code pl0x! Jaja kommer nok utpå daagen imorra. Er fornøyd bare jeg får svar Stå på gamer! nesten 500 koder ekke værst! Ta dere tid! Lenke til kommentar
Dalethion Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg har fortsatt ikke fått koden, noen andre som svarte spørsmålet innen ca. 5 minutter det var mulig og som fortsatt ikke har fått nøkkel? Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Svarte innen tre minutter. Har ikke sett noen nøkkel. Dette er for dårlig! Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Fortsatt ingenting.......... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Noen som har fått key nå? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Jeg tror jeg svarte kanskje 21.03. Still no key ... Endret 21. oktober 2008 av Jakoozie Lenke til kommentar
TST Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Vi jobber med å se på hvorfor betanøklene ikke er sendt ut. Så snart vi finner ut av det, vil nøklene sendes ut til rettmessige eiere :-) Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hm...venter i spenning Lenke til kommentar
Chrinan Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hm...venter i spenning Arrgh..jeg blir snart gal av denne ventingen! Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hm...venter i spenning Arrgh..jeg blir snart gal av denne ventingen! I spenning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg