karlmt Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 jeg klarer det bare ikke..... noen som veit om noen programmer... eller hva som må til for å brenne det???,,,, Lenke til kommentar
Danny Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 bare brenn det og last ned crack da,vanskeligere blir det ikke Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 hvis du ikke har det originalt skal du ikke brenne det, og crack er faktisk ulovlig uansett. dust, uansett så kjøper man et så bra spill! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Nei, cracker er _ikke_ ulovlig. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Nei, cracker er _ikke_ ulovlig. Han har SIKKERT spillet originalt og lyst til å ta backup. Les rettningslinjene til gamecopyworld, da sier de at cracken skal KUN brukes hvis man har originalen. Lenke til kommentar
Teddy KGB Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Har vel ikke kommet noen crack enda... Eller? Lenke til kommentar
eriksenps Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Bruk et program som heter D-tools. Da skal det funke og du slipper å brenne det på cd. Hvis du da enda ikke får det til legger du til .bin på filnavnet. Dette er hvis du tilfeldigvis sitter med en en bin fil og ikke en orginal-cd. Lenke til kommentar
Dovrebanen Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 her var det bare tullprat... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Nei, cracker er _ikke_ ulovlig. Han har SIKKERT spillet originalt og lyst til å ta backup. Les rettningslinjene til gamecopyworld, da sier de at cracken skal KUN brukes hvis man har originalen. Jeg bare kverulerer, jeg skjønner jo seff at han ikke skal ta backup av originalspillet sitt. Men, cracker er fremdeles lov å bruke, til det de er lagd for :wink: Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Jeg tror SERIØST at HAN SKAL TA BACKUP, Ellers tror ikke jeg han har lov til å poste den er på hw.no Lenke til kommentar
Teddy KGB Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Bruk et program som heter D-tools. Da skal det funke og du slipper å brenne det på cd. Hvis du da enda ikke får det til legger du til .bin på filnavnet. Dette er hvis du tilfeldigvis sitter med en en bin fil og ikke en orginal-cd. Har du link til "D-tools"? Finner det ikke... D&D-tools, og noe office greier er alt jeg finner... Lenke til kommentar
Teddy KGB Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Det er forresten kommet nocd-crack på gamecopyworld! Så nå slipper vi å legge i cd'en hver gang vi skal spille det! :smile: Lenke til kommentar
Legion Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 http://www.daemon-tools.com/ Lenke til kommentar
TRS Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 hvis du ikke har det originalt skal du ikke brenne det, og crack er faktisk ulovlig uansett. dust, uansett så kjøper man et så bra spill! Det KAN jo være at han vil ha sikkerhets kopi av et SÅ BRA SPILL da....... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Har vel ikke kommet noen crack enda... Eller? jo seff har det kommet en crack spiller det mye jeg Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 En tråd full av oppfordringer og informasjon som kan føre til piratvirksomhet. Tråden stenges, og enkelte føle seg litt nervøse når fokene i Gamer.no ser denne tråden. Lenke til kommentar
TST Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Følgende personer er utestengt etter å ha foreslått bruk av programmer for å kopiere spill med kopibeskyttelse: k-orm og enmity. Les retningslinjene. Poster av overnevnte i denne tråden er slettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg