Djengo^^ Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 hei. har tenkt å ta med guitar hero 3 og wiien til mine småbrødre på 8 år. noen som har sett kids spille, eller er det for vanskelig for de? jeg vil da tro det er litt vanskelig. de har spilt en del snowboard spill på PS2 og div. andre ting. eye toy og sånn. så de er på god vei til å bli gamere heldigvis. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 De kan vel kanskje klare det på easy. Det er ikke umulig på expert heller: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jah, skal ikke undervurdere unger i dataspill. . De gruser ofte oss eldre fordi de blir aldri lei av å øve. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Jah, skal ikke undervurdere unger i dataspill. . De gruser ofte oss eldre fordi de blir aldri lei av å øve. Evnen og tiden det tar for å lære er det som betyr mest, ikkje nødvendigvis at dei øver meir, men dei tar det mykje kjappare. Når eg fekk GH3 var me 4 stykk som spelte like mykje i løpet av ei veke. Alderen var frå 16 til 27, ca 3-4 år mellom kvar. Det tok ikkje lang tid før ein såg forskjellen etter alder. Gje Guitar Hero til 6 personar på 10, 15, 20, 25, 30 og 35 år, la dei spele like mykje ein periode og test dei til slutt. Øving er sjølvsagt og av betydning etter kvart som ein blir betre, men der og har ungar lettare for å lære seg eit vanskeleg parti. Endret 20. oktober 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Ja, det ser jeg bare på meg selv med årene. Når jeg var liten kunne jeg sitte og fullføre sinnssykt vanskelige spill som The Last Ninja på C64. Mens når jeg prøvde igjen i jula (er nå 30) holdt jeg på å rive av meg håret over hvor vanskelig det faktisk var.. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Kan jo sitere Jurassic Park (boken): "Nobody knows dinosaurs as well as professors and ten year old kids." Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Som barn har man myyyyye høyere terskel for å bli lei eller sinna, tror jeg, når spill blir vanskelige. Lillebror spilte gjennom hele Ninja Gaiden 1 og 2, jeg sliter med første bossen på NG1, liksom.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå