Konsoll-Gamer Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Heisann Igår mens jeg surfet på PS Network kom jeg plutselig over demon til det nye Motorstorm. Ble jo ganske nysgjerrig så det gikk ikke mange minutter før nedlasting var igang. Etter tja... 50 minutter var det duket for Pacific Rift, men nå som jeg har prøvde det noen ganger må jeg si meg litt skuffet. Hvertfall grafisk, med tanke på hva Pure presterer blir dette spillet bare alt for dårlig. Dessuten er jo spillet PS3 eksklusiv, men med tanke på at dette kun er en demo blir vel resultatet forhåpentligvis litt bedre i fullversjonen. Ellers i forhold til Pure demon blir spillet kjedelig og linært. Spillet har forresten fått 7/10 hos Eurogamer Vil gjerne høre din mening hvis du har fått prøvd Endret 20. oktober 2008 av Konsoll-Gamer Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Heisann Igår mens jeg surfet PS Network kom jeg plutselig over demon til det nye Motorstorm. Ble jo ganske nysgjerrig så det gikk ikke mange minutter før nedlasting var igang. Etter tja... 50 minutter var det duket for Pacific Rift, men nå som jeg har prøvde noen ganger må jeg si meg litt skuffet. Hvertfall grafisk, med tanke på hva Pure presterer blir dette spillet bare alt for dårlig. Dessuten er jo spillet PS3 eksklusiv, men med tanke på at dette kun er en demo blir vel resultatet forhåpentligvis litt bedre i fullversjonen. Ellers i forhold til Pure demon blir spillet kjedelig og linært. Vil gjerne høre din mening hvis du har fått prøvd Det er allerede en Motorstorm 2 tråd på hele 5 sider, hvor du kan poste dette. Bruk søkefunkjonen neste gang,men side du er ny her slipper du ris Endret 20. oktober 2008 av Paisley Lenke til kommentar
Konsoll-Gamer Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 Grei den.. da kan jo selvfølgelig moderator bare slette denna Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Grei den.. da kan jo selvfølgelig moderator bare slette denna Da er det bare å bruke rapporter knappen og forklare at du gjerne vil ha denne tråden stengt. Det er ikke mulig å slette tråder for moderator ,men han/hun kan stenge den slik at den sakte men sikkert blir borte. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Moderatorer kan slette trådar, men dette er noko ein helst ikkje skal gjere. Uansett, fortsett diskusjonen i den eksisterande tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg