Papirkurven Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Heisann. Jeg skal altså kjøpe meg en ny TV som skal brukes til PC'en. Budsjette er satt til 7000kr. Det jeg har tenkt å kjøpe er en 32" LCD Full HD. Den som ligger høyest på lista er Samsung LCD-TV LE32A656 Mest fordi jeg digger utseende på den Men vist det er noen andre skjermer der ute som er bedre enn den, til samma pris så kom gjærne med forslag. Å vist det er noen som har den Samsungen så vil jeg gjærne høre hvordan den er til spilling osv. Lenke til kommentar
s0lberg Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Heisann. Jeg skal altså kjøpe meg en ny TV som skal brukes til PC'en. Budsjette er satt til 7000kr. Det jeg har tenkt å kjøpe er en 32" LCD Full HD.Den som ligger høyest på lista er Samsung LCD-TV LE32A656 Mest fordi jeg digger utseende på den Men vist det er noen andre skjermer der ute som er bedre enn den, til samma pris så kom gjærne med forslag. Å vist det er noen som har den Samsungen så vil jeg gjærne høre hvordan den er til spilling osv. Har 40" av den serien, var å hentet den oss datakjeden idag. For øyeblikke er jeg storfornøyd, men har ikke fått testet den helt ut enda. Har bare testet å kjørt av en dvdfilm fra pc'en. Det er litt etterslep med musen, men det trenger ikke noe ved skjermen å gjøre, mye mulig det har med oppsettet på datan min. Kjører DVI-HDMI med 8600GT kort. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Det er vell 8ms på disse skjermene? Så det er vell litt etterslep vil jeg tro Tipper jeg går for den Samsungen jeg å Men det blir ikke før slutten av neste måned, så visst noen har noen andre tips, så kom gjærne med det s0lberg: Visst du har testet noen spill, eller bare surfet på nette så vil jeg høre hvordan den skjermen er =P For når jeg så den på butikken, så var det NRK som sto på og da virket det som skjermen visste litt uklare bilder, nesten som om det var i en kjempe lav oppløsning. Men mulig det er fordi NRK er en dritt kanal EDIT: Det var visst 1,6 ms, my bad Endret 22. oktober 2008 av Papirkurrv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå