Kontorstol Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg skal ha begge, men blir noen måneder til Fable 2 Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Fable 2. Far cry 2 vurderer jeg ikke en gang før det ender opp i billigkroken (som akller det på Ikea). Liker FPS, men tror FC2 skuffer. Likte Fable men ble trist over hvor kort det var, så det blir deilig å vende tilbake til Albion. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Etter omtalene jeg har sett av Fable 2 er det null tvil om at det blir en fantastisk spillopplevelse. Gleder meg stoort til fredag. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Uten tvil. Far Cry2. Fikk spillet i dag. Litt kjedelig i starten men tok seg kraftig opp Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Etter omtalene jeg har sett av Fable 2 er det null tvil om at det blir en fantastisk spillopplevelse. Gleder meg stoort til fredag. Dumt å ha store forhåpinger Er selv i samme situasjon der jeg skal velge mellom Far Cry 2 og Fable 2. Tidligere erfaringer viser til at å kjøpe to spill sammtidig ikke er så lurt. Da prøver jeg det ene spillet, blir litt vanskelig, så får jeg lyst til å prøve det andre, så er det litt vanskelig der også, og så tilbake til det første osv... Til slutt ender det med at jeg er lei begge spillene, og da ikke fullført noen av dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg synes Far Cry 2 ble kjedelig ganske kjapt. 80% av tiden kjører jeg rundt i en bil i skogen og blir beskutt fra vaktposter for hver 200m og da kommer somregel en bil etter meg og skyter min bil i stykker så jeg må ut og fikse den. Og hvordan vet jeg hvilke missions som tilhører hovedhistorien? Er jo umulig å vite. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Håper folk begynner å spille Ranked på det spillet etterhvert. Ingen som spiller nå. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Ble imponert over at Eurogamer ga det 10/10! De er som regel latterlige strenge, til sammenligning ga de Halo 3 8/10 og LBP 9/10! Edit : og med det så mente jeg Fable 2 Endret 21. oktober 2008 av Dragoncrest Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Kjøper begge jeg To av de spillene jeg virkelig har sett fram til siden jeg kjøpte xboxen,, og det er lenge siden. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 dere har overtalt Marius, det blir fabel 2 en på jobben kjøper det og så da spiller vi co op Lenke til kommentar
Dopegame Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 tror jeg kjøper det spillet som faktisk ikke viser seg å være enda et overhypa produkt. Please let me know. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå