Fanta4free Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 vill ha begge spilla men hvem spill burde jeg kjøpe først?? gidder ikke kjøpe begge 2 samtig siden da blir det bare sånn spille litt det, så det, så det i gjen.... vet hva jeg snakker om siden jeg kjøpte cod 4 og orange box samtidig Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Det jeg pleier å gjøre når valget står mellom to spill er å tenke over hvilken sjanger jeg har mest lyst til å spille. Prøv det og se om du kommer frem til noe. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg skal iallefall kjøpe Far Cry 2 og Fable 2 samtidig, men skal ikke spille Fable 2 før etter noen dager. Kjøper de samtidig så jeg vet at alt er klart, så trenger jeg ikke å stresse noe med å dra på butikken igjen senere Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 Det jeg pleier å gjøre når valget står mellom to spill er å tenke over hvilken sjanger jeg har mest lyst til å spille. Prøv det og se om du kommer frem til noe. det klarer jeg ikke for jeg vill spille begge deler prøvd den der Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Har begge 2, begge er must-haves i mine øyner. Sammen med Saints row 2, har jeg altfor mye å spille for tiden. Ble akkurat ferdig med Brothers in Arms: HH. CoD5-betaen skuffet også, for å nevne noe. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Mitt valg falt for Fable II. Birger Lenke til kommentar
Jext Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Gleder meg mest til Fable 2 av de to spillene. Gears of War 2 kommer til å slukke shooter tørsten snart nok, og jeg likte godt det originale Fable, selv om det var litt kort. Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Fable 2, vil jeg si. FPS-er lider en da aldri av mangel på. Lenke til kommentar
mtnine FURY Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Skaffet meg begge i helgen. Og fable 2 helt klart. Historien er genial, gameplayet er morsomt og det er bare en herlig opplevelse all together. Far cry 2 skuffet svært mye i mine øyner. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Personlig hadde jeg valgt Fable 2, men det er pga jeg er mer rpg typen enn fps. Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Dere som sier dere har fått tak i far cry 2 hvor kjøpte dere det? Lenke til kommentar
mtnine FURY Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Har en venn som jobber i en stor spillbutikk her jeg bor. De får jo inn spillene tidligere, og han har ordnet seg slikt at han kan kjøpe spill derfra når de kommer på lager. Dette er vel ikke helt lovelig, men ikke noe jeg kan gjøre noe med. Tingen er at han ikke har xbox, men kjøper de spillene til meg. Ikke akkurat noe jeg gjør ofte, men for stortitler syntes jeg det er greit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Bare testa far cry 2 foreløpig. Halvparten av spillet var jo å kjøre rundt i bilen og bli skutt på, for så å fikse bilen. Repeat x 100 Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Fable 2 for min del,har mest tro på det. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Kjøp det du har mest lyst på, enkelt og greit. hadde litt samme problem som deg, men eg har lagt Far Cry 2 på vent, her blir det Fable 2!!! har og bestillt Dead Space som kommer på torsdag. så Far Cry 2 får vente. Endret 21. oktober 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 For all del, Fable 2! Lenke til kommentar
veluci Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 ut ifra anmeldelsene, så ville eg lett gått for fable.. personlig ville eg ha valgt fable uten og engang tenke over det Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 ja, har du lyst og dra på eventyr, ja da velger du Fable 2, uten tvil! Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Blir nok uten tvil Fable 2 ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå