Pizzaen Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hei Har fått meg Vista Ultimate 32 bit, og lurer på om dere har noen triks til og få Vista bedre?? Og funker VLC enda ikke uten og gjøre noe med instillingene eller ble det fixet i den nye versjonen?? Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Har 2 pc'er med Vista, og ingen av de trengte jeg noen spesielle innstillinger med for å få VLC til å funke, bare innstallerte det og funket. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg har heller ingen problemer med VLC og Vista, En av de få tingene som faktisk har fungert! Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Hvordan er farten i forhold til Xp ? Er Vista treg som faan, eller er den nesten akkurat som Xp når det gjelder ytelse?? Lenke til kommentar
SLiks Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Dersom du spiller noen spill med HL2 motor (altså Counter-Strike source) osv. så kan du få trøbbel med vista dersom du ikke har en litt over middels rask maskin. Vet ikke hvorfor, men vista tar vekk masse kraft til CSS, mens enkelte andre spill fungerer like bra i vista som XP. Sims 2 er også et spill med vista problemer. Jeg har akkurat gått helt over til vista. bruker kun xp noen ganger til benchmarks og klokketing:P Synes vista er blitt KRAFTIG forbedret siden jeg begynte teste det. (Har hatt vista siden alpha versjon, og testet ofte nye updates osv.) Jeg bruker masse rart av programmer og spiller masse av spill, og akkurat nå er det ikke noen jeg kommer på som har problemer med vista, foruten om de jeg nevnte. Du bør ha minimum 1gb ram for å kjøre vista! du bør ha en nyere intel prosessor på ca 2,2ghz++ eller nyere amd på ca 2ghz. Da tenker jeg Intel core 2 duo eller AMD phenom f.eks. Du bør også et skjermkort som er bedre enn gf7600 dersom du har planer om å spille noe 3dspill.. anbefaler å ha noe rundt 8600gt eller bedre. Vista kan også fungere med dårligere maskinvare, men vista krever i seg selv såpas mye at om du har noe særlig dårligere enn dette vil du nok dessverre bare ha en dårlig opplevelse med vista. Endret 21. oktober 2008 av SLiks Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Er en stor fan av Valve og spiller spillene deres utrolig mye så kan få problemer der ja... Her er maskinen min: intel Core Duo T2300, 1.66 GHz, 2 gb minne, og et ATI Mobility Radeon X1600 skjermkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå