Stigma Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Hei, Det haster med å få fatt i et nytt DVD drev etter mitt gamle begynnte å ripe i stykker platene mine, så jeg lurer på om det er noen lokalt her i Bergen som selger erstatnings drev. Jeg har nogenlunde peil på 360, og skal nok klare å få installert og spoofet drevet selv bare jeg får fatt i hardwaren. Noen bergensere der ute som kan hjelpe meg? Hvis du i det hele tatt vet om noen som driver med modding og lignende her i Bergen så si i fra, så tar jeg selv kontakt og forhører meg om de kan hjelpe, så bare kom med forslag -Stigma Endret 20. oktober 2008 av Stigma Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Her kanskje: http://www.modnet.no/index.php?cPath=78_131 Er dog ikke i Bergen, eller? Birger Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg vet hvor jeg får fatt i dem i Norge, bare ikke Bergen, men jeg klør etter å få fikset problemet Modnet er i Kristiandsand, så det hjelper ikke så mye. Ser også ut på webshoppen deres som om de er tomme for drev. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå