Sovesofa Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Heisann.. Har en Acer laptop, som har ett sånt eget program som kobler seg til nettverket, acer enet mangement, heter det vel, isåfall. men dette driver å disconnecter det trådløse nettverket mitt og kobler seg heller på ett annet som er rundt her, som har xtremt dårlig tilgang, da det jeg bor i enebolig og det er ett stykke til nærmeste nabo, og det fører til at nettet mitt blir super duper treigt, jeg tror ihvertfall det er det som skjer, for plutselig så disconneceter den nettet mitt, så kobler den seg til det andre, og plutslig kobler den seg på mitt igjen, har prøvd å fjerne nettverkene fra listen men de kommer bar eopp igjen med engang.. edit: spørsmålet mitt var egnetlig om noen har peil på hva jeg kan gjøre, tips els no sånt? er så plagsomt å ha det sånn Endret 20. oktober 2008 av OZ-Racing Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Du kan fjerne det managementprogrammet og heller la Windows ta seg av oppkoblingen. Prøv å hent ny driver til nettverkskortet i maskinen din. Du kan teste den du får automatisk med windows i første omgang. Sjekk også at du har siste firmware i routeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå