Gjest Anonymsombaredet Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Hvorfor har jeg slik uflaks. Jeg har kviser i trynet, mest sannsynlig hemorider, svetter under armene og nå sist men ikke minst har jeg fått kjønnsvorter på pikken. Nå må jeg snart til legen for å få fikset hemoridene, kjønnsvortene og svettinga. Kvisene har jeg mer eller mindre kontroll på. Forrige gang jeg var hos legen hadde jeg klamydia. Jeg gleder meg ikke til neste legebesøk, de har jo taushetsplikt, men likevel er det dritflaut å få en mannefinger opp i ræva og salve på kuken Måtte bare sutre litt og synes synd på meg selv. Jaja, jeg har heldigvis ikke kreft eller aids eller noe slikt dødelig. Endret 28. mai 2009 av Patience Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 ... Kondom? Går helt greit å være til legen. Hadde selv noen problemer jeg ikke vil snakke så høyt om. Hadde et par leger som befølte og klemte, sendt hit og dit. Men når man først har fått tatt av seg buksa og ligger der med rumpa bar på disken er det bare å la det stå til. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg gleder meg ikke til neste legebesøk, de har jo taushetsplikt, men likevel er det dritflaut å få en mannefinger opp i ræva og salve på kuken Bestill en time hos ei kvinne, de har tynnere fingre . Nei det er ikke noe å være flaut over, vær glad du ikke har hatt blodig diare, fikk en eller annen gjenstand opp i rompa for å sjekke etter blod, ikke akkurat det deiligste. Eneste lege som hadde ledig tid på det tidspunktet var ei kvinne, rimelig deilig dame, så det hjalp litt. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Tenker det ville vært flaut å få ereksjon da. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Det er egentlig ikke flaut. Legen har nok sett skrekkelig mye rart før. Bare gjør som legen sier så går det nok bra. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Tenk kor mykje dei har sett. Å stappe ein fing i ræva di er vel berre peanuts! Edit: For dei. Eg vil ikkje skape moglegheit for feiltolkning! Men on-topic. Det sug hardt, men nå må du nå berre gjere det. Endret 3. november 2008 av steffenz Lenke til kommentar
mortania Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Det er ikke farlig med finger i rumpen. Jeg har hatt og gjort, døde ikke. Kvisene er lett å hanskes med. Sliter du mye med spesielt voksenacne er basirone (kjøpes på apoteket) en veldig bra krem. Mot svettingen under armene kan du bruke NAF Aluminiumsklorid (husker ikke hvor mange prosent det er, 12.5 eller 25...) Hemorrider kan bli jævlig svære og ubehagelige, så disse kan du sikkert få operert bort. Det kan også være andre ting, om det er blod og smerte/kløe du opplever nedentil. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Det er ikke farlig med finger i rumpen. Jeg har hatt og gjort, døde ikke. Kvisene er lett å hanskes med. Sliter du mye med spesielt voksenacne er basirone (kjøpes på apoteket) en veldig bra krem. Mot svettingen under armene kan du bruke NAF Aluminiumsklorid (husker ikke hvor mange prosent det er, 12.5 eller 25...) Hemorrider kan bli jævlig svære og ubehagelige, så disse kan du sikkert få operert bort. Det kan også være andre ting, om det er blod og smerte/kløe du opplever nedentil. Det er noe annet når det er en totalt fremmed sin finger kanskje? Lenke til kommentar
mortania Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Det er ikke farlig med finger i rumpen. Jeg har hatt og gjort, døde ikke. Kvisene er lett å hanskes med. Sliter du mye med spesielt voksenacne er basirone (kjøpes på apoteket) en veldig bra krem. Mot svettingen under armene kan du bruke NAF Aluminiumsklorid (husker ikke hvor mange prosent det er, 12.5 eller 25...) Hemorrider kan bli jævlig svære og ubehagelige, så disse kan du sikkert få operert bort. Det kan også være andre ting, om det er blod og smerte/kløe du opplever nedentil. Det er noe annet når det er en totalt fremmed sin finger kanskje? Har du traumer? Lenke til kommentar
mortania Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Burde jeg? Only if you feel violated Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_* Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 jeg tror jeg har hemorider, kjente nettopp når jeg var og dreit at jeg hadde en slik liten klump utenfor endetarmsåpningen. den var veldig liten og jeg la merke til at jeg begynte og blø litt når jeg tørket litt hardt. er dette hemorider? hvordan behandle? Lenke til kommentar
uskyldig212 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Tenker det ville vært flaut å få ereksjon da. litt enig ^^. men tenk på legen som har sett på åpne sår og all den rompe og tiss som er mulig. de blir sikkert ikke kjemt vis du får ereksjon som igrunn er helt naturlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå