bokstavkjeks Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Heisann! Har gått tom for serier å se på og trenger noen nye, så er åpen for alle forslag. Liker serier som Dexter, Heroes, Kyle XY, Scrubs, Entourage, My Name Is Earl ++ Lenke til kommentar
crazypc Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 The 4400 er en av mine favoritter. Ellers burde du sjekke ut Invasion(gikk på TV for et par år siden). Dette er dersom du liker sci-fi:p Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Styr unna The 4400, grei serie i starten men ender med å bli et så stort vrøvell. Vil egentlig anbefale Life til deg, den er overhode ikke så gammel heller. Er i sin andre sesong nå, S1 kommer ut på DVD i neste uke eller noe sånt. Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Anbefaler Prison Break. The 4400 er forsåvidt også en grei nok serie, men etter min mening litt "teit"... Lenke til kommentar
aspic Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Start med "The Office". Eg er snart ferdig med sesong 4, og koser meg framleis like mykje Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Oz. En av de beste seriene jeg har sett. Rått, brutalt, bra skuespill (siden du har sett Dexter vil du nok kjenne igjen noen), gode karakterutviklinger og bra historie. Dårligste med serien er faktisk slutten. Lenke til kommentar
neb Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hva med The Wire? OZ er også bra syns jeg. Du har ikke skrevet ned Sopranos, det må du jo se (om du ikke allerede har gjort det).. Lenke til kommentar
crazypc Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Hvorfor disser alle The 4400? *sjokka* The Simpsons glemte jeg å nevne! Endret 21. oktober 2008 av crazypc Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 How I Met Your Mother syns jeg er kjempebra.. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Må bare komme med noen anbefalinger fra min side, er noen nye og noen litt eldre serier, men nevner nå en del. Ser ut som vi har en ganske lik smak da de gjelder serier! Weeds Terminator: The Sarah Connor Chronicles Supernatural Californication Fringe The Big Bang Theory Støtter og oppunder noen av dem som allerede har blitt nevnt, slik som How i Met Your Mother! Zash Lenke til kommentar
crazypc Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Skjønner ikke helt den Terminator greia. Er det liksom en etterfølger til filmene? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Det beste du gjør nå er å skaffe deg alt av Oz, The Sopranos, The Wire og den britiske versonen av The Office, kanskje du til og med fyrer opp litt Family Guy, du kommer garantert til å bli underholdt. Skjønner ikke helt den Terminator greia. Er det liksom en etterfølger til filmene? Nei, tror handlingen ligger mellom Terminator 2 og 3. Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Har du sett Dexter så må du jo se Six Feet Under. Michael C. Hall er jo bare digg. Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Skins er knallbra, særlig sesong 2 Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Skjønner ikke helt den Terminator greia. Er det liksom en etterfølger til filmene? Handlingen i T:SCC foregår mellom film 2 og 3, og er meningen skal legge litt foundation før Terminator 4 kommer. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Skjønner ikke helt den Terminator greia. Er det liksom en etterfølger til filmene? Handlingen i T:SCC foregår mellom film 2 og 3, og er meningen skal legge litt foundation før Terminator 4 kommer. Yes, as I said Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 I tillegg til diverse av de nevnte ovenfor vil jeg foreslå Farscape. Jeg har aldri likt sci-fi, men denne er et et solid unntak. Glimrende historie. Og best av alt: Det fikk etterhvert en tilfredsstillende slutt. Hater serier som avbrytes underveis og hvor seeren blir sittende igjen med masse spørsmål som aldri vil bli besvart. Serien er kåret til tidenes 4. største kult-serie av de store TV-guide selskapene i USA. Lenke til kommentar
Kongen av Lassa Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hvis du ikke har problemer med å se serier som ble kanselert etter en sesong kan jeg virkelig anbefale Freaks and Geeks og Firefly. Firefly ender veldig brått, så du må se filmen Serenity for å samle trådene etterpå. Det er dog en av de beste seriene jeg har sett, skaffet meg den i forrige uke, og har snart sett hele serien to ganger Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) EDIT: La merke til at du hadde sett entourage ja... Anbefaler det meste som HBO sender. Oz, Band of Brothers, Rome Endret 23. oktober 2008 av 2rst1 Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Anbefaler Flight Of The Conchords, Prison Break og The Office Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå