Winydancer Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Heisann! Fikk igår et Chieftec Dragon DX-01, men har et problem ettersom de du skrur harddiskene inni mangler? Det kan sees på bildet her; http://img529.imageshack.us/img529/7121/img2018ts4.jpg Noen som har forslag til hvordan jeg kan feste ettpar harddisker? Blir plutselig ganske ubrukelig uten harddisk feste? Lenke til kommentar
karakas Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Er det ikke de hvite greiene nede på "golvet" i kabinettet som skal brukes da? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Jo. De er "feste", men har ikke de "beholderene" til harddiskene rett og slett. Men fant en løsning; Skifte karbinett. Nå står jeg altså med et ubrulige Cheiftec, til jeg finner noen sånne beholdere Lenke til kommentar
noXelon Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Trenger du de uttagbare brønnene til harddiskene? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 Tja. Ikke akkurat nå. Har skiftet karbinett Lenke til kommentar
noXelon Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Tja. Ikke akkurat nå. Har skiftet karbinett Jeg skal nok ha bort mine skjønner du Skal modde litt skjønner du Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 I see. Gi-bort da? Lenke til kommentar
noXelon Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 I see. Gi-bort da? en liten sum hadde vært fint da Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Uhm... Mangler da ikke noe å skru hardisker inn i her? Du har satt inn en disk. Plass til 5 til under den. De greien i bunnen av kabinettet er til CD/DVD rom, evt 5.25" adaptere og skal høyere opp i kabinettet, i 5.25" brønnene. Edit: Altså, du KAN kjøpe en slik også bruke 4 av de greien i bunnen, og feste de i 5.25" brønnen. Edit2: Evt det er ikke ditt kabinett det er bilde av, og du mangler de tingene til å feste hardisker i ja.. *lære å lese* Løsning: se over. Endret 25. oktober 2008 av Caddy Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Vet dette er en mega bump men har ett likt kabinett her og du mangler ikke noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå