Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Banken sendte meg et ekstra kort?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg var innom banken og oppgraderte fra Visa Electron til Visa i juni, og har brukt dette Visa-kortet i et par måneder nå. På torsdag mottok jeg et flunkende nytt Visa Electron-kort fra banken min helt uanmeldt. :hmm: Aner noen hva dette kan skyldes? Det kan være at mitt gamle Visa Electron-kort (som ble klippet opp og kastet da jeg mottok mitt nye kort) gikk ut ganske nylig, og at dette er et slags automatisk svar fra banken, men en skulle nesten tro at de hadde et bedre system på det.

Kan dette nye VE-kortet trygt ignoreres (evt. legges på hylla i tilfelle jeg mister mitt Visa-kort eller noe slikt og må vente på et nytt kort) eller er det kanskje noen fare for at mitt Visa-kort blir deaktivert nå som jeg har fått et nytt? Det siste alternativet virker litt urealistisk, men man vet jo aldri. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker at når jeg gikk over til Visa, så skjedde det samme med.

Fikk et Visa kort, og en stund senere kom det også et Electron kort.

Begge korten virket, og var på samme konto. Mistet Electron kortet senere en gang, så ringe inn og sperret det, og sa jeg ikke trengte nytt Electron kort.

Jeg hadde ringt og sjekke med banken, siden det tross alt koster litt penger i året og ha kortet, tror jeg. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...