Piokken Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Har et Xfx 8800gt xxx skjermkort for øyeblikket, men merker nå at det pleier skru seg av i visse spill antageligvis pga overoppheting og slikt men regner uansett med å bytte dette ut da jeg tror jeg trenger et litt bedre et til spill som far cry 2 og fallout 3 og diverse som kommer fremover, Er det noen som har tips erfaringer o.l om hva som er et bra kjøp for tida? Er usikker på ATI da jeg faktisk ikke har de beste erfaringer fra før av med disse men har nå lest litt at folk har bra resultater med noen modeller nå for tiden så hva er det å anbefale fra noen som har litt erfaringer med hva jeg burde kjøpe med tanke på ytelse pris og såklart kvalitet. Kan være et Ati eller Nvidia for min del bare det er et som drar bra Noe leit å ha et skjermkort som begynner å overopphete seg etter et par mnd og måtte skru opp vifta på en hvinende plagsom lyd for å kunne slippe krasj Har sett litt rundt men er så jævli mye å velge i at jeg ikke har peiling lenger av hva som er et av de beste valgene nå for tiden eller om jeg bør vente til over jul Endret 20. oktober 2008 av Piokken Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Har du prøvd å skru av dekselet på skjermkortet og renset det for støv? 8800GT er jo ikke så himla dårlig da.. hvilken minnestørrelse har du ? 512mb? Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 https://prisguiden.no/product.php?productId=97281 Dette ville jeg gått for hvis jeg skulle hatt ett kort i dag.. (iallefall 280 serien) Lenke til kommentar
Piokken Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Har det der 8800gt xxx greiene, men det er ikke støv som er problemet tror jeg, har lest at andre har og problem med kjøling på dette og kortet bråker helt forjævli for mye for meg når jeg må ha vifta på 70% uten at mass effect og noen andre spill skal henge seg opp etter en stund spilling =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå