Odesseiron Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Andre verdenskrig har aldri vært heftigere – i spillform. Les mer Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Dette må nok kjøpes Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 får håpe de balansere våpnene da. men skal nok kjøpes uansett. Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Var utrolig skeptisk til dette en periode, men dette her virker jo svært så lovende. Det faktum at spillet kommer ut dagen før bursdagen min gjør jo ikke akkurat saken noe verre heller;) Lenke til kommentar
Avean Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hvordan er størrelsen på kartene i forhold til COD4 ? Siden det har kjøretøy må jo mappene vare langt større enn i COD4 ? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Har de flere teams som spesiallager til ps3, pc osv eller blir det noe som FIFA? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 Hvordan er størrelsen på kartene i forhold til COD4 ? Siden det har kjøretøy må jo mappene vare langt større enn i COD4 ? De tre kartene som er tilgjengelige per dags dato ligger rundt vanlig Call of Duty 4-størrelse. Det kartet som huser stridsvognen er ikke veldig stort, og stridsvognen får følgelig lite rom å boltre seg på. Det er også akkurat derfor den er nærmest ubrukelig Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Kommer nok til å holde meg til Red Orchestra , bare synd det er så få spillere . Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 CoD, CoD 2 og CoD 4 var SINNSYKT bra spill. 3'ern, og sannsynligvis 5'ern, er gode spill, men ikke på lik måte som IW sine. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hvordan er størrelsen på kartene i forhold til COD4 ? Siden det har kjøretøy må jo mappene vare langt større enn i COD4 ? De tre kartene som er tilgjengelige per dags dato ligger rundt vanlig Call of Duty 4-størrelse. Det kartet som huser stridsvognen er ikke veldig stort, og stridsvognen får følgelig lite rom å boltre seg på. Det er også akkurat derfor den er nærmest ubrukelig Var det jeg fryktet, hadde håpet på kanskje en bf arvtager men akk nei. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 Det kan jo selvfølgelig være at det finnes brett som takler dette langt bedre enn "Roundhouse", så det gjenstår enda å komme med en endelig konklusjon. Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Grunnen til at jeg ikke er gått å kjøpt CoD4 var størrelse på banene sitter på Battlefield2:Project Reality moden og suser rundt i tankser på 4x4km store maps Synd dette at mapsa skal være så fordømt små. Skjønner jo tankegangen at det skal være action ifra start til slutt, men er ikke så keen på sånne spill dessverre. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 ... I tillegg finner vi den nye «War»-modusen. Skribent har tydeligvis ikke spilt COD3. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Treyarch har allerede foretatt en copy paste av grafikken, multiplayersystemet osv. Alt som blir bedt av dem er å lage en ordentlig engasjerende og epic campaign. Lurer på hvem som skal stå for musikken til CoD 5, CoD 4 hadde selveste Harry Gregson Williams. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 ... I tillegg finner vi den nye «War»-modusen. Skribent har tydeligvis ikke spilt COD3. Det stemmer godt. Jeg hadde faktisk ikke spilt CoD 4: MW før veldig nylig, så du får ha meg unnskyldt. Jeg skal se om jeg ikke får presisert at det er en gjenoppstått modus. Tusen takk! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Skulle önske bretta ble litt större. Savner litt större frihet i CoD. Det blir ofte litt kjedelig og begrenset når bretta er konstruert sånn som de er. Som en fyr nevnte ovenfor, så er det vel nettopp for å skape heseblesende action at det er sånn, men allikevel hadde större brett ikke värt å forakte. Spesielt når enkelte servere kjörer med en player limit på 32! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Skulle önske bretta ble litt större. Savner litt större frihet i CoD. Det blir ofte litt kjedelig og begrenset når bretta er konstruert sånn som de er. Som en fyr nevnte ovenfor, så er det vel nettopp for å skape heseblesende action at det er sånn, men allikevel hadde större brett ikke värt å forakte. Spesielt når enkelte servere kjörer med en player limit på 32! Eller hele 50/64 spillere. Husker jeg en gang spilte med rundt 45 spillere på Shipment, man døde etter max 5 sekunder for å si det sånn, vanligvis etter 2 sekunder. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Blir nok kjøp nå ja Har ventet på et virkelig godt ww2 spill. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Med tanke på at jeg bare spiller hardcore i COD4 syntes jeg store antall spillere er noe møkk. Spawner og dør på et par sekunder. De har vel inkludert hardcore her også regner jeg med? Endret 20. oktober 2008 av M@R7!N Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Hardcore er med. De åpnet nettopp opp for å spille det, så jeg har ikke rukket å prøve det noe særlig enda. Endret 20. oktober 2008 av Odesseiron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg