akzj0n Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Ja skulle akkurat til å si det samme. Hold deg til Windows. Lenke til kommentar
argon264 Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Jeg prøvte mandrake i går....Det var noe dritt å få avinstallert (på grunn av Windows OEM's gode kompabilitet) Var ikke imponert, mappestrukturen er til å grine av. Dessuten var det et h***** å få installert nye programmer, og når først tuxracer var installert gikk det i 2fps. Så at de har en annen filstruktur enn du er vant til er nok til at du ikke liker det? Hihi. Lykke til med livet gutt ;=) Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Jeg prøvte mandrake i går....Det var noe dritt å få avinstallert (på grunn av Windows OEM's gode kompabilitet) Var ikke imponert, mappestrukturen er til å grine av. Dessuten var det et h***** å få installert nye programmer, og når først tuxracer var installert gikk det i 2fps. La meg forklare deg ditt og datt: Mappestrukturen er mer logisk enn Windows sitt. Å installere programmer gjøres sånn her: *Uncompress *"cd" til mappen *Skriv ./configure *Skriv make *Skriv make install For å bruke programmene skriver du navnet på dem. Lenke til kommentar
wil Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 jeg er nesten helt sikker på at han har brent cdene feil, for hvis cdene er brent rett så skal maskina lese cdene og boot ved oppstart. det enkleste brenner progget er vel NERO, det er kjapt og enkelt. det har ikke noe å si hvilket navn filene har det skal gå bra uannsett. men linux er helt klart noe som flere brude prøve seg litt på. det er rå tøft, og bra, det er kanskje ikke så enkelt å legge inn program, men det lærer man sikkert fort. Håper at jeg hjalp deg litt videre. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Caps i topic liker vi ikke. Heller ikke overdreven bruk av bold. Stenges. Les retningslinjene FØR du poster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg