fure91 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Kan også anbefale og fjærne all dritten som Acer legger inn på sine pcer. Flere av programmene til acer slår faktisk ut som virus.. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) 1. Sett strømstyringsplan til "Høy ytelse". Dette kan du gjøre ved å dobbeltklikke på batteri-ikonet på verktøylinjen nederst til høyre 2. Innstaller nyeste skjermkort-driver fra www.laptopvideo2go.com. Husk å avinnstallere den gamle drivern først. 3. Pass på at du innstallerer de mest oppdaterte driverne du finner til all annen maskinvare 4. Oppdater Vista så mye du kan 5. Kjør et søk etter virus, spyware, adware og annet skit (Anbefaler gratisversjonene av Avira Antivir, Comodo Firewall og SuperAntiSpyware) Når du har gjort dette kan du prøve igjen. Hvis det ikke fungerer tilfredstillende nå er nok det greieste bare å levere inn til reperasjon. Edit: På den bærbare jeg har nå har jeg Intel Core 2 Duo 2GHz (T7200 tror jeg) 4086MB DDR2-ram Nvidia Geforce 8600M GT 512MB Vista Home Premium 64 bits Har med andre ord nesten like bra maskinvare, med unntak av skjermkortet som ligger en generasjon bak din (8000-serie vs. 9000-serie). Jeg kjører CS:S helt fint på high, med relativt god FPS. Nå husker jeg ikke hvor høy FPS jeg hadde lenger (pleier ikke å sjekke slikt da jeg ikke er noen FPS-fantast). Men spillet fløt nå helt ok. Merket ikke noen tegn til hakking eller fps-drops. Så da skulle man tro at det burde fungere bedre på din maskin. Endret 21. oktober 2008 av Snorre Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Kan også anbefale og fjærne all dritten som Acer legger inn på sine pcer. Flere av programmene til acer slår faktisk ut som virus.. Kan du dokumentere det? Ble litt nysjerrig nå ^^ Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Kan også anbefale og fjærne all dritten som Acer legger inn på sine pcer. Flere av programmene til acer slår faktisk ut som virus.. +1 Acer sin bloatware er noe av det værste jeg har vært borte i.. Mamma sin Acer var full av dritt dem hadde lagt inn når hun fikk den, og PC-en ble mye raskere ved å fjerne en del av det.. Fjernet ikke alt, for noen av Acer sine drittprogram ville hun absolutt ha.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå