monzilla Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hoi. Emnetittelen sier vel det meste. Min far har hatt en SE-telefon som nå er blitt ødelagt. Vi har backup av telefonlisten hans på PCen. Først et lite innledende spørsmål, går det an å få denne telefonlisten fra telefonen over til for eksempel en Nokia? Eller må vi holde oss til SE med mindre vi ønsker å legge inn alle numrene manuelt? Videre, over til telefonen. Han har egentlig ganske enkle krav. Det han vil ha er: 1 - God batteritid 2 - Bluetooth 3 - En stabil og en kvalietstelefon. Er det noen modeller som skiller seg ut som bedre i forhold til det jeg har beskrevet? Multimediafunksjoner er helt irrelevant, men de fleste telefoner i dag har jo slike funksjoner så det blir vanskelig å ekskludere en modell fordi den feks har godt kamera. Jeg tenkte umiddelbart på K-serien til SE, men den er tydelig vis stoppet opp etter K810. På forhånd takk for svar Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Em god erstatter for K serien er C702 http://www.amobil.no/artikler/sony_ericsso...3285/konklusjon Lenke til kommentar
ryback Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Monzilla: Ang. overføring av kontaktinfo. Både SE og Nokias programvare støtter Outlook. Hvis du får overført data fra SE-programmet til Outlook så kan du fra Outlook overføre det til de fleste telefoner ved hjelp av telefonprodusentens programvare. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 Aha, den tenkte jeg ikke på. Takk for hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå