mars001 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Strict sier den på nettverk-testen, og jeg aner ikke hvordan jeg skal få fikset det. Har satt IP manuelt til 10.0.0.3 og åpnet portene 3074/88, (bekreftet gjort riktig av supporten)men fortsatt sier den strict, og da blir det et problem å være host. Han snakket noe om bridge, og jeg skjønner hva det vil si, men etter å ha søkt litt virker det avansert? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Prøv å åpne portene med telnet. Det er en bug i 546i firmware som gjør at det ikke holder bare med webinterface. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Bruker kun telnet for sånt. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Dette er et problem som rammer mange NGT abbonementer med 546i. Løsningen er, (og det er den eneste løsningen), er at ip-innstillingene i 360'n skal stå på DHCP (Automatisk) og IKKE statisk. Nå kommer det nok mange å svare at det ikke make sense, men slik er det iallefall. GARANTERT. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 Dette er et problem som rammer mange NGT abbonementer med 546i. Løsningen er, (og det er den eneste løsningen), er at ip-innstillingene i 360'n skal stå på DHCP (Automatisk) og IKKE statisk. Nå kommer det nok mange å svare at det ikke make sense, men slik er det iallefall. GARANTERT. Du har helt rett, det fungerte, nesten sikker på det ikke gjorde det forrige gang jeg prøvde og derfor tastet inn fast ip, men samme kan det være, takk takk. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Står automatisk her, men fortsatt Strict :S Lenke til kommentar
InsaneNolifer Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Kan godt være at ISPen din har blokkert portene du vil åpne så bare ta en telefon og spør dem og de ordner det på null komma niks Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hjalp å sette opp dmz, så da tok jeg det heller sånn, har satt speedtouchen til bridgemodus, så får jeg litt mer muligheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå