Xcrtry Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Heisann. Har klart å få hundedrit på skoene og jeg klarer ikke å få det vekk. Eller det er for det meste bare lukten som henger igjen. Har prøv alt mulig for å få det vekk, men lukten er der fortsatt, så jeg hadde håpet det var noen som kunne gi meg et tips for hva jeg kan bruke/gjøre for å få det vekk. Takker for svar. (Var egentlig litt usikker på om dette er rette sted å poste dette, men hvis det er feil, kan vel bare moderator flytte topicen?) Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Testet med salmiakk? Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 Nei det har jeg ikke prøvd. Skal prøve det Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hvordan ble resultatet? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Det må du nok ta med en mennesketunge. Neida, prøv whitesprite du. deretter gnukker du dem godt med vann og en mikrofiberklut. Til slutt kan du jo dusje dem i parfyme? Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 vaskemaskin funker fett hvis de tåler det da. Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Hadde ikke salmiakk så jeg puttet de opp i en bøtte med vann og sånn vaskemiddel man bruker i vaskemaskinen og det funket ganske bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå