LaViva Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Snart hatt mobilen min i 2 år, så er på tide med en ny. Har tenkt litt på SE Z770i, men er ikke helt overbevist enda. https://prisguiden.no/product.php?productId=90582 Mobilen må ha bluetooth, trenger ikke mp3-spiller da jeg har en ekstern. Kameraet behøver ikke være superdupert, men funksjonelt. Alt av 3g, gprs osv trenger jeg ikke. Formen på tlf; alt utenom skyvetlf! Mobilen brukes stort sett til å sende og motta sms/mms, så en ålreit skjerm bør tlf ha. Ringer litt. Batterikapasiteten må være bra. Prisen; 2-2500kr. (uten abbonement) Spørsmålet er da: Noen som har erfaring med SE Z770i?? Evt noen andre tlf'er som kan være verdt å ta en kikk på?? Endret 21. oktober 2008 av LaViva Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Ikke noe i veien med denne, og det ser ut som den lever opp til kravene dine, og enda litt til, funksjons messig altså. Så liker du designet på denne, så syntes jeg du skal gå for den. Lenke til kommentar
LaViva Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 Driver å lurer på om jeg skal gå for den, men det var de tastene. Er i Italia om dagen så er ikke barebare å gå på elkjøp for å teste. Sku likt å hørt hva andre synes ang. tastene og eventuelle negative punkter. Lenke til kommentar
LaViva Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Ingen som vet hvordan tastene er eller føles? Er den virkelig så dårlig at ingen har testa den altså Lenke til kommentar
iskya Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 vurderer selv å kjøpe z770i, først og fremst pga at jeg bruker opera mini (internett) veldig mye og da er det fint med minst 2,2" skjerm. Hadde det ikke vært for det ville jeg heller kjøpt nokia 3120 classic. Den er ifølge amobil super for sms/mms. 2" er mer enn nok for det bruket, og tastene er supre for sms-skriving.. Ta også en titt på SE g502 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå