Gå til innhold

Ikke kjøp Logitech Wave trådløst tastatur!

Anbefalte innlegg

vil bare dele denne lille detaljen med mus og tastaturkjøpere her på forumet....

vi kjøpte et slikt tastatur, og FØRSTE dagen klarte jeg å sette den gamle crt-skjermen oppå usb-recieveren til tastaturet. den bøyde seg og blir nå ikke gjenkjent av windows.

Logitech hverken selger eller tilbyr slike deler separat for dette settet så vi sitter med et splitter nytt og totalt ubrukelig tastatur og mus a kr 599!

Endret av st0ff3r
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja det kan jo stemme. det skal sies at det var veldig enkelt å brekke usb-recieveren fordi den står i en sånn vinkel... men det er uansett dårlig av logitech at de ikke tilbyr deler.

jeg skrev epost til logitech at jeg kunne gjerne få en annen usb-reciever, fordi jeg har testet tastatur-settet til en kompis som har et gammelt trådløst tastatur og da fungerte det helt fint. men de skrev at dette ikke fungerte :S

forumet deres er forresten fult av folk som mangler deler til forskjellige tastatur og som sverger å aldri kjøpe dette merket igjen-

Endret av st0ff3r
Lenke til kommentar

hehe ja "Ikke vær så dum og sett CRT-skjermer oppå usb-recievere" hadde vært en helt glimrende tittel.

Er ikke logitech sin feil at folk klarer å ødelegge delene. Men ja, de burde hatt ett delesalg.

Forøvrig så funker wave-tastaturet og musa kjempefint her ;)

Lenke til kommentar

Nå kan årsaken til manglende deler være at tastatur og USB-receiver er spesielt kodet mot hverandre slik at andre tastaturer ikke skal påvirke maskinen. Dermed vil en annen USB-receiver ikke fungere mot ditt tastatur.

Erik? husk at skade som dette (forårsaket av brukeren) hverken dekkes av garanti/reklamasjon eller gir returrett på angrerett.

Lenke til kommentar
Nå kan årsaken til manglende deler være at tastatur og USB-receiver er spesielt kodet mot hverandre slik at andre tastaturer ikke skal påvirke maskinen. Dermed vil en annen USB-receiver ikke fungere mot ditt tastatur

Tja, men tror ikke det er så veldig mange frekvenser det går på. Naboen vår har samme tastatur som muttern, og hans skriving ble fanga opp av den mottakeren en stund. Keylogging ftw :p

Lenke til kommentar
Nå kan årsaken til manglende deler være at tastatur og USB-receiver er spesielt kodet mot hverandre slik at andre tastaturer ikke skal påvirke maskinen. Dermed vil en annen USB-receiver ikke fungere mot ditt tastatur.

Erik? husk at skade som dette (forårsaket av brukeren) hverken dekkes av garanti/reklamasjon eller gir returrett på angrerett.

har i hvertfall testet med en stk annen usb-reciever(til et helt annet tastatur og mus) som fungerte. lagde en lignende post på logitech sitt forum, og de svarte med å spørre etter modellnummer og at de kanskje har til reviecer til noen modeller, det til tross for at jeg har vært i kontakt med de 2 ganger allerede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...