eigan Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Hei Skal kjøpe meg 4U rack, så funderer jeg bare over hvilke jeg skal velge. Jeg står mellom Image & Shapetek EYE-4808 og Chieftec UNC-410. Hvorfor og hvorfor ikke. Image & Shapetek + har 8stk 5 1/4 brønner og det ser ut som god kjøling. + billigere + vifte og PSU medfølger - Ikke veldig kjent(?). (søk etter Image & Shapetek på google og andre treffet er prisguide) Chieftec + Mer utbredt og derfor mer mulighet for ekstrating, drevrammer, hotswap etc. - Dyrere - kun 6 brønner Ser jo ut som den øverste har overtaket, men jeg er litt ute etter erfaringer, kjøling etc. Ser Chieftec har en del hotswap (og andre), men det er vel mulig å plassere dem i andre 5 1/4 brønner enn Chieftec sine? Endret 20. oktober 2008 av Einar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Nå vet jeg ikke hvilken chieftec hot-swap drevramme du sikter til, men jeg har selv to slike: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=47476 Og de har passet fint i alle kabinetter jeg har prøvd de i, så regner med at de fleste drevrammer fra chieftec burde passe i image&shapetec kabinettet du linket til. Lenke til kommentar
eigan Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 ok. Takk! Da går jeg for I&S :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå