meitemark Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg har 2stk kabinetter som står inni en trekasse, og temperaturen er faretruende høy, så nå er det på tide å få varmen ut derfra på en mer effektiv og stillegående måte enn de viftene som står i kabinett og i trekassen. Når det kommer til vannkjøling er jeg dessverre trygt plassert i nybegynnerstadiet, jeg har montert ett ferdigsett fra microplex og det fungerer fortsatt, men jeg er veldig usikker på hvilke deler som trengs. Maskinene er begge sokkel 775, den ene en celeron 3,2GHz, den andre en 1,8GHZ dual core. Begge har bare en harddisk og inneholder ikke noe mere spesielt enn det, så jeg har kommet frem til at 2 like sett vil vel duge. Siden jeg vet av erfaring at harddisker produserer mye varme, vil jeg gjerne ha kjøling av harddisken, og funnet frem til denne. Jeg hadde planer om å gå for et slik sett som dette, men det ser aldri ut til å komme inn, samt at flere nettbutikker sier at det har gått ut av deres sortiment, noe som får meg til å tro at det ikke er til salgs mer. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå