Gal_ape Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Når jeg startet opp dataen i dag fikk jeg en popupskjerm fra Adobe som lurte på om jeg ville oppdatere til den nyeste versjonen av Flashplayer. "Naturligvis" tenkte jeg, og trykket meg gjennom installasjonen. Så til det som plager meg: når jeg går inn på youtube eller gametrailers står det at jeg må oppgradere til den nyeste flashplayeren for å kunne se videoene. WTF? Noen tips til å fikse dette? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 bump!!!!! Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) prøv å avinstallere med dette: Adobe Flash Player Uninstaller Download the Windows Uninstaller (EXE, 203K — updated 10/14/08) ( nederst på adobe sin side ) og installer på nytt: http://www.adobe.com/support/flashplayer/downloads.html lykke til Endret 27. oktober 2008 av p@ge Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Takk for tips.. Eneste som er litt drit er det at jeg ikke kommer inn på noen av adobe sine sider. Får timeout på alt som har noe med adobe.com å gjøre :s Oh well, får søke litt rundt. edit: trenger nok ikke mer hjelp, fant denne artikkelen Endret 27. oktober 2008 av Thappaz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå