Fuzzpedal Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Noen som har tips på billige overnattingssteder i køben? Jeg har bestilt på Danhostel - Copenhagen City: http://www.danhostel.dk/copenhagencity Ganske rimelig, sentralt og fint Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 Cirka en måned igjen nå! Noen som har noe erfaringe fra Copenhagen Forum? Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 Fantastisk bra! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Satt på tribunen siden madammen ikke var helt i form. Var fryktelig skeptisk til lyden da Mastodon og hysterisk kjipe Lamb of God spilte. Grautete og jevli lyd. Tok seg heldigvis opp da Metallica spilte, men fortsatt en litt retardert lyd. Uansett, et fantastisk sceneshow med laser, pyro og ikke minst scenedesignet. Publikum er virkelig med imotsetning til det traurige norske publikummet. Vet utvilsomt hvor turen skal gå ned neste gang. Var helt elektrisk stemning under den siste timen hvor de "pøste" på med sine greatest hits. Nej, skulle jeg ha endret på noe bortsett fra lyden, så måtte det være å droppe alle Death Magnetic-spora. Ja, jeg veit det er en support tour. Endret 21. juli 2009 av tjalla Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Var der den 20, og det var rått! Mista stemmen etter konserten og var dødssliten i beina etter all hoppinga og mange timer med ståing på betonggulv. Men verdt det var det Nightmare, Broken, Beat and Scarred og The Day That Never Comes er jeg glad de spilte, men kunne gjerne byttet ut de 3 andre med f.eks Blackned, Bellz og Fade To Black som er personlige favoritter. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Bra konsert og rimelig varmt og klamt framme ved gjerdet, men var verdt det. Publikum var tammere på konserten i København den 20. enn de var i Oslo for en måned siden (da tenker jeg lydmessig). Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Skulle også vært der den 23 juli. Setlisten var jo berre deilig Tenker da på Blackened, Roam og Bellz spesielt. * 1. That Was Just Your Life 2. The End Of The Line 3. For Whom The Bell Tolls 4. Wherever I May Roam 5. One 6. Broken, Beat And Scarred 7. No Remorse 8. Sad But True 9. Welcome Home (Sanitarium) 10. My Apocalypse 11. The Day That Never Comes 12. Master Of Puppets 13. Blackened 14. Nothing Else Matters 15. Enter Sandman Encore: 16. Helpless (Diamond Head cover) 17. Hit The Lights 18. Seek & Destroy Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Setlistene blir jo bare bedre og bedre... håper de fortsetter fram til Oslo, så kanske vi får Ride der. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Hehe, gjør meg riktig kvalm at jeg ikke har billetter til konserten i Oslo. Så jeg ber dere som har om å si i fra om dere har en til overs eller ikke kan dra av en eller annen grunn Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Nettopp kommet hjem etter å ha sett de 3 første Køben-konsertene. Fantastisk bra, som vanlig! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Nettopp kommet hjem etter å ha sett de 3 første Køben-konsertene. Fantastisk bra, som vanlig! Hvor stod du på den første? Stod rundt en del norske som vi kom litt i dialog med. Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Nettopp kommet hjem etter å ha sett de 3 første Køben-konsertene. Fantastisk bra, som vanlig! Hvor stod du på den første? Stod rundt en del norske som vi kom litt i dialog med. Hjørnet ved trommesettet til LOG Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Da stod du litt til høyre for meg. Stod rundt 5-6 meter fra scenen as well. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Bra konsert og rimelig varmt og klamt framme ved gjerdet, men var verdt det. Ikke bare der det var varmt, kan ikke huske å ha vært på en konsert innendørs hvor det har vært såpass varmt. Tror det tok 2 minutter før det begynte å renne svette på ryggen Skulle også vært der den 23 juli. Setlisten var jo berre deilig Tenker da på Blackened, Roam og Bellz spesielt. Det skulle du ha vært, kongesettliste Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Glad jeg satt på tribunen. Da jeg begynte å bevege meg ut etter konserten kjente jeg varmen og stanken fra gølvet. Godt gjort å holde ut der nede får jeg si. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Helt jævlig for å si det pent, som sagt tror ikke jeg har vært på en konsert som har vært så sinnsykt varmt inne før, det var reint godt og kjølig i Spektrum i går i forhold. Men man ofrer gjerne litt svette for Metallica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå