Djfreedo Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Er jo 18 årsgrense å dra.. Dfds er 16, men den drar vel ikke til køben(?) Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2008 Man kan også ta toget til København fra Oslo S. Se www.sj.se for strekningen Oslo S – Köbenhavn H og www.nsb.no for /der du bor/ - Oslo S Lenke til kommentar
Mettlica Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Da er to billetter til konserten 27.07.09 kjøpt og betalt! Gjenstår bare å få de i posten og sikre seg flybilletter og hotell i tide Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Skal nedover den 23. så da får man vel satse på at det blir noen bayere og litt god musikk så er jo den turen bankers Lenke til kommentar
DubMartin Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Da var billetter til den siste konserten i København også bestilt Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Er det sånn når man skal bestille hotellrom, at man må betale med engang eller når man kommer dit? Endret 22. oktober 2008 av Djfreedo Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Som regel når man sjekker ut, eller bare å spørre om man kan betale når man vil Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Ok, skulle gjerne ha skaffa meg et rom nå så jeg er sikra, men har ikke penger til å betale det før om et par måneder. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 Det er ni måneder til konserten, så du har god tid til å skaffe deg hotellrom! Personlig vil jeg tippe at du med god margin kan vente til langt utpå våren før du bestiller. Men samme dagen som du drar så kan det bli litt hektisk! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg og en kompis har booket rom alt, innen gangavstand fra Forum, så hvis taxi køene blir for lange så er det bare å tusle av gårde. 4,5k for to netter, men det er penger vi slipper å bruke neste år Lenke til kommentar
christina1987 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg og en kompis har booket rom alt, innen gangavstand fra Forum, så hvis taxi køene blir for lange så er det bare å tusle av gårde. 4,5k for to netter, men det er penger vi slipper å bruke neste år 4,5 k? Meg og en venninne skal overnatte på et hotell som ligger bare fire minutter gangavstand til forum knall. Fly billett og hotell er betalt og bestilt oh yeah Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Et hotel nærme forum som er å anbefale eller? Et rom er nok for tre gutter sant? Pris? takk Endret 23. oktober 2008 av Djfreedo Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 Et rom er nok for tre gutter sant? Bare husk at dere legger inn ekstraseng i bestillingen. Tror ikke at hotellet blir så happy om de finner ut at dere har bestilt et dobbeltrom for to, mens det faktisk bor tre der. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Håper det blir tur. Blir i så fall litt av en reise for min del. Fly fra Alta - Stavanger deretter bil og danskebåten før det blir mer kjøring. Får håpe det går i orden Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Hvorfor flyr du ikke direkte til københavn? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Fordi planen er å møte en kompis i Stavanger så tar vi danskebåten og kjører litt. Det er jo mye mer koselig enn å sitte på et fly hele tiden, om du skjønner Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 En liten roadtrip for å se Metallica er jo god grunn det! Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Da ser det ut som det var utsolgt for alle fire konsertene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå