x3m_pl4yer Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Hei - Begynner å legge ut det jeg har plukket ut sålangt og er egentlig fornøyd, men ønsker innspill hva som kan eventuelt kan bli bedre. Maks 8000ish! Link Gaming og lydløshet er det som står i fokus, kommer med noen spørsmål her: » Hvordan er disse minnebrikkene iforhold til dem jeg allerde har i handlevognen? » Noen andre hovedkort som er et bedre alternativ? Full crossfire er et must. » Jeg vet lite om psu'en. Bråker? Bra? Andre alternativer? » Det er veldig mange 4870 kort, er det stor forskjell på dem? Og eventuelt hvem burde jeg gå for? Begrunn svaret ditt med hvorfor og ikke bare med ja\nei og kun link. Mvh x3m_pl4yer Endret 20. oktober 2008 av x3m_pl4yer Lenke til kommentar
Gernia Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Eneste jeg ser med forskjellen med de to rammbrikkene er at PC2-8600 mot PC2-8000 mot de du alt har... Lenke til kommentar
x3m_pl4yer Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 Eneste jeg ser med forskjellen med de to rammbrikkene er at PC2-8600 mot PC2-8000 mot de du alt har... Mulig bare det er jeg, men skjønte så og si ingenting av posten din og føler det var skikkelig waste of post. Beklager, men kunne ikke dy meg med å skrive det. "PC2-8600 mot PC-8000 mot de jeg har?" Lenke til kommentar
Gernia Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Eneste jeg ser med forskjellen med de to rammbrikkene er at PC2-8600 mot PC2-8000 mot de du alt har... Mulig bare det er jeg, men skjønte så og si ingenting av posten din og føler det var skikkelig waste of post. Beklager, men kunne ikke dy meg med å skrive det. "PC2-8600 mot PC-8000 mot de jeg har?" beklager for den posten.. tenkte ikke helt over hva jeg skrev.. En liten forklaring fra Wikipedia her: wikilink monga litt med pastinga, håper alt ble rett... Men dette har ikke noe og si hvis du ikke skal Overklokke EDIT: hvor mye oenger du skal bruke er vel greit og få med i emnetittel og starterinnlegg Pastinga gikk til h så linker bare.. RE EDIT: noen som kan si meg forskjellen på Asus P5E og ASUS p5q Pro/deluxe? åjas brikkesettet^^ ok noen som kan gi meg et kjappt summarum på forskjellene.. hva er best? Endret 20. oktober 2008 av Gernia Lenke til kommentar
x3m_pl4yer Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Flere innspill? Lenke til kommentar
mortenma Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Flere innspill? nope, løp og kjøp Sitter med omtrent identisk PC selv som jeg bygde for ca en måned siden og er kjempefornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå