subaru1342 Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Hei! Har sittet å søkt å lest om forskellige brenneprob der ute. Her kommer da ett nytt dere kan bryne dere på siden jeg ikke fant noe løsning ellers. Jeg har lagt inn alle office xp cdene mine på hd så jeg ikke mister noe om cdene skulle bli oppskrapet eller borte. Nå har jeg liten lagringsplass og vil ha de ut på sikkerhetskopi. Vel fyrer opp nero og alt går så bra. Når jeg da skal innstallere office på en annen maskin i nettverket får jeg feilmelding. Skjekker filene med winiso som rapporterer en haug med korrupte filer. Vel ny cdr og lavere hastighet. Samme problem. Har også sjekket filene som ligger på hdn. Intet problem. Hva er galt her? Bruker nyeste nero som funker til alt annet og har en plextor 48x24x48a. Setter stor pris på hjelp! Lenke til kommentar
Legion Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 kan vel være et dårlig parti med CD-R plater... men uansett, oppdater Firmwaren til brenneren, oppdater ASPI driverne og prøv igjen Lenke til kommentar
subaru1342 Skrevet 30. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2003 er det nødvendig da når alt annet jeg brenner fungerer som det skal?filmer og musikk går jo greit! Cdene er samsung digital 40x , kjøpt på ps data. 100 spindel. Har brukt over 70 stk og de funker som de skal... Lenke til kommentar
Legion Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 næææh, nødvendig og nødvendig... jeg synes problemet er litt pussig, var derfor jeg foreslo oppdatering, slik at en ikke kan skylde på det iallefall. er det et image av noe slag du skal brenne eller løse filer stappa i en katalog? Lenke til kommentar
subaru1342 Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2003 don't fix it if it ain't broken. he he vel har ikke lyst å oppdatere når alt annet fungerer som det skal. flashing er litt risky og. Hva er så viktig med aspi layer. blir det ikke med på windows oppdatering da? Filene er i en mappe . jeg har overført dem fra office xp cden. prøvde først å bare adde fra mappen, etterpå laget jeg en imagefil i nero av samme filene med image burner eller hva det nå heter. sjekket filene med winiso etterpå og alle var bra så det er tydelig noe som skjer i brenneprosessen med brenneren. synes det er veldig merkelig .Kan det være noe merkelig kopisperre? Har lite lyst å zippe dem å brenne ut zipfila. da må jeg jo pakke dem ut på pc før jeg kan kjøre progget istedenfor direkte fra cd. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Er vel kopibeskyttelsen som er problemet vil eg tro? Ikke brenneprogramet eller cd platene/brenneren. Lenke til kommentar
Legion Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 oooki så leste vi den orginale posten igjen...kan du ikke bare ta en rein cd-kopi av orginal CDene da? tom for tips på den andre fremgangsmåten nemlig Lenke til kommentar
subaru1342 Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 Har prøvd å ta en duplikat kopi fra cd til cd. samme resultat. Skjønner ikke det her . Denne måneden har jeg ikke kommet overens med brennerene mine altså! Men når det gjelder kopisperre, bør det ikke komme opp en melding om dette isteden for at jeg kan brenne en kopi, bare at den ikke fungerer? Burde ikke imaget som jeg laget med nero image recorder også ha samme feil? Prøvde å installere office fra mappene på hden, det gikk fint!!! Lenke til kommentar
fa2001 Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Fjern eventuell "feilretting" på CD brenneren. Sånt kan skape problemer med sperrede CDer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå