BF-Medic Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Dette har jo de fleste forutsetninger for å bli et knall spill. Alle fingre er iallefall krysset Drar fortsatt orginalen opp med jevne mellomrom, og det er fortsatt like kjekt å plaffe ned noen fiendtlige agenter, hjernevaske horder med folk for å bruke dem som skjold e.l. eller bryne seg på noen av de ekstremt vansklige oppdragene. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Bare digger musikken i spillet, får håpe de beholder den. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hmm, tror jeg forsøkte Syndicate, men ga meg da spillet pwd'et meg hardt... Men denne situasjonen minner meg litt om når nyheten om et nytt Fallout spill kom. En hel haug med fans ble først klame i hakket for så å bli meget skuffa av hva en så i trailere og preview-bilder. Men en kan jo fortsatt håpe at de klarer å lage et nytt spill som holder på hva som gjorde det gamle unikt. indeed, tiden får vise om det faktiske spillet kan matche forventningene... Lenke til kommentar
CWH Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Dette er bare stort! Dog vet jeg ikke hvordan de skal lage en god oppfølger her. Blir spennende og se. Strengt tatt er jeg redd det blir for likt UFO Aftermath/AfterLight med en ny versjon av Syndicate. Var det så vanskelig da? mener å huske jeg bare pøste på med rakettvåpen i siste brettet...og mye pausing Lenke til kommentar
dezikiel Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Da håper jeg seriøst de lager en bedre oppfølger enn det Syndicate wars var .. OMFG! Ble såå skuffa over det spillet.. Orig syndicate rocka seriøst ..tenker på spillet den dag idag Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Da håper jeg seriøst de lager en bedre oppfølger enn det Syndicate wars var .. OMFG! Ble såå skuffa over det spillet.. Orig syndicate rocka seriøst ..tenker på spillet den dag idag Ja, synes syndicate wars ikke var helt topp, men det orginale syndicate er jo et fantastisk spill. Dog var american revolt litt i overkant vanskelig. AtW Lenke til kommentar
Iglooo Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Ah, har faktisk original CD-en liggendes i cd-coveret i hylla enda. Grønt cover. Veldig vanskelig spill, men var jo sinnsykt kult da! Lenke til kommentar
frankpettersen Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 En oppdatert versjon av det originale syndicate, med f.eks coop-muligheter (4 agenter = 4 potensielle spillere). hvis jeg håper hardt nok blir det kanskje sant.. Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hurra!!!! Dette har jeg ventet på Håper virkelig det blir noe av. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Kan bli interessant. Savner de gode gamle spillutviklerne som Bullfrog. Lenke til kommentar
anonymouse Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 OH MAW GAWD jeg husker dette spillet SÅ godt. Når CD-ROM først ble poppis så fulgte dette spillet med nesten alle spillerne. Jeg hadde en helt ekstremt raskt 3.3X CD-ROM som dette spillet raste unna på. Husker fremdeles hvor irritert jeg ble når jeg ved tilfeldighet kom borti D knappen og alle agentene mine spontant eksploderte... Dette er virkelig en DRØMME-REMAKE for meg på linje med Diablo 3 og X-COM UFO som forhåpentligvis også er på vei. Kan også legge til at jeg ønsker meg et nytt Dreamweb og Jagged Alliance spill! Lenke til kommentar
Voight-Kampff Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Oj.. Dette var spennende nyheter! Håper dere holder oss oppdatert! Endret 21. oktober 2008 av Leifert Lenke til kommentar
Bunder Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Håhå, fram med persuadertron'n igjen Husker bl.a. dette fulgte med pcen vi kjøpte når jeg var 7 eller noe, haha. Syndicate, sammen med dette: http://en.wikipedia.org/wiki/KGB_(computer_game) og og dette: http://free-game-downloads.mosw.com/abando...gic_castle.html preget oppveksten min Lenke til kommentar
Drush Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Syndicate var en instant klassiker på 10 disketter i 1990s:-) Vi prøvde utallige ganger å få det til å fungere multiplayer over interlink kabel, men vi fikk det aldri til:-( 10 Disc's? Er mor og far din søsken? Lenke til kommentar
THElastNINJA Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Syndicate var en instant klassiker på 10 disketter i 1990s:-) Vi prøvde utallige ganger å få det til å fungere multiplayer over interlink kabel, men vi fikk det aldri til:-( 10 DISKS? Kjøpte jo originalen med 4 disketter på amiga?Jaja,da har du 6 disketter ledig du kan kopiere Stag på Endret 22. oktober 2008 av THElastNINJA Lenke til kommentar
anonymouse Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Det kjipeste med disketter var ærlig talt ikke at du måtte dytte inn så mange, men hvor utrolig raskt de ble demagnetisert eller korrupt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg