bjornawarjar Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Har en liten gåte av et printerproblem. En klient på nettverket kan ikke lenger skrive ut fra Acrobat og Internet Explorer. Dette skjedde over natten og ingen endring i konfig er foretatt. Har prøvd å skriver ut fra andre programmer (word/excel/powerpoint/notepad). Dette fungerer fint. Men når vi kommer til Acrobat og IE dukker problemene opp. Printjobben havner i køen og forsvinner igjen, meldingen kommer opp på skjermen at printjobben ble sendt til printeren og hvis man sjekker i loggen på printeren, ligger jobben der som utført, men ingen ark kommer ut. Av 250 klienter på bruker her, er det kun denne ene som har dette problemet. Er det noen som har en god idé? EDIT: Endret tittel til løst Endret 20. oktober 2008 av bjornawarjar Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Via mailserver eller lokal printer? Lenke til kommentar
bjornawarjar Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) All printing går via printserver. EDIT: Fant ut av Acrobat-feilen Huket av for "print as image", så fungerte det som en drøm. Hadde ikke tenkt på den. Problemet i IE løste seg i samme slengen. Endret 20. oktober 2008 av bjornawarjar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå