TheParlourStrode Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Noen få sekunder over kl 09.00 idag morges, altså for en halv times tid siden, satte jeg meg i kø for billettbestilling av Metallica billetter på billettservice.no. 20 minutter senere kommer det opp en melding der hvor det står: "Billetter til METALLICA som ble sluppet mandag kl 09:00 er nå utsolgt." Hva i helvete er det som foregår?! Min "køstrek" hadde ikke engang nådd halvveis! Er det flere enn meg som reagerer på dette? At det ikke skal være mulig å få bestilt, fordi serverne fullstendig henger seg opp og ikke greier å prosessere påtrykket? Og hvem i hule heiteste er det som stikker av med billettene?! met.bmp Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg var i kø kl halv ni og jeg var enda ikke inne kl kvart over ca, da jeg fikk den beskjeden. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Det er et råttent system. Totalt lotto om man får eller ei. Det faktumet at en person kan bestille 6 billetter er i tillegg et ekstra irriterende faktum. Hvem bestiller ikke seks når man vet at man kan selge videre for den tredoble prisen...? Og når de i tillegg spiller EN konsert i Spektrum kontra to på Valle Hovin som de helt sikkert hadde fyllt ut glatt, så blir jeg bare grinete. Det verste er dog at man kan stille seg i kø før ni... da begynner jo salget i praksis når køen åpner og den starta vel åtte elns?. Endret 20. oktober 2008 av tjalla Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Utrolig dårlig system, billettservice virker ikke til å ha system som takler store påkjenninger...... tragisk En annen ting som er igrunn mer tragisk er att det velges Oslo spektrum som konsertarena.... Hvorfor ikke velge noen av de større som f.eks. valle hovin??? Hadde fylt den glatt.... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Utrolig dårlig system, billettservice virker ikke til å ha system som takler store påkjenninger...... tragisk En annen ting som er igrunn mer tragisk er att det velges Oslo spektrum som konsertarena.... Hvorfor ikke velge noen av de større som f.eks. valle hovin??? Hadde fylt den glatt.... Av det jeg har hørt så var det Metallica som ønska å spille på et lite og intimt sted. Perverst at de ikke kan spille to konserter som i 2003 i det minste. Om jeg ikke tar feil så var det vel den lille danske gnomen som ønsket å spille i Spektrum for akkustikken der passet skarptromma hans best. Ding ding ding ding. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Om jeg ikke tar feil så var det vel den lille danske gnomen som ønsket å spille i Spektrum for akkustikken der passet skarptromma hans best. Ding ding ding ding. *knis* Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Billettservice' webtjenester er ikke (forståelig nok) dimensjonert for de verste periodene. Skal man være sikret billetter til slike ting er det bare en ting som gjelder: å stille seg i kø ved et utsalgssted. De maskinene vil alltid ha prioritet foran nettsalget, og stopper ikke opp så lenge ikke systemet kneler. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 I mine øyne kunne man like gjerne ha gjort det som LZ gjorde, ha loddtrekning. Det er så tilfeldig hvem som får uansett. Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Er ikke så mye vits i å klage på arenaen, da dette er en innedørs-turnè. Dagen Metallica ville spille på var det opptatt på Telenor Arena. Men det hadde ikke gjort noe med en dag til i spektrum! Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Heldigvis fikk jeg billett Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Av det jeg har hørt så var det Metallica som ønska å spille på et lite og intimt sted... kaller de Oslo Spektrum et INTIMT sted? wow. de er virkelig et arena band men, ja. skjønner godt folk sin frustrasjon. kjenner en kompis som ble utsatt for det samme som deg. Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) kaller de Oslo Spektrum et INTIMT sted? wow. de er virkelig et arena band Sammenlignet med Valle Hovin så er spektrum et lite intimt sted ja.. Hvertfall når scenen er plassert i midten. Jeg har ikke erfart alt trøbbelet folk syter over angående Billettservice. Nå var jeg riktignok inne klokka 7 idag tidlig, og trykka refresh kontstant. Kom gjennom ti over ca. og fikk kjøpe billetter. Man må tenkte på hvor mange billetter det er, og se det opp mot alle de tusen som prøver å kjøpe billett. Endret 20. oktober 2008 av Gastaa Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Systemet er crappy ja, skulle gjerne hatt en billett! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Det var jo folk som fikk tak i billetter i 11-tiden selv om de visstnok var utsolgt etter et kvarter. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 folk som avbestiller tenker jeg Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Skulle ikke gått an å bestille mere enn to billetter, in my opinion. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Enig. Det blir for dumt å selge 6 stk per pers. Spesielt når det er så lite billetter som blir lagt ut. Et paradis for svartebørsen! Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Enig. Det blir for dumt å selge 6 stk per pers. Spesielt når det er så lite billetter som blir lagt ut. Et paradis for svartebørsen! Ja, når det bare var 9000 skulle man bare kunne bestillt 3 eller 4 billetter hver. Men heldigvis fikk jeg billett Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 De kunne nok ha 3doblet prisen, så hadde etterspørselen etter billetter synket betraktelig og vi hadde unngått slike villmannstilstander. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Mener du at de vil at det skal koste 2000 for en billett :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå