odds0ck Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg har en gammel (men knakende god!) Samsung SyncMaster 959NF CRT-skjerm. Denne kjøres for øyeblikket på standard skjermdriver, og Vista lar meg ikke sette oppdateringsfrekvensen høyere enn 85 Hz. Hvis jeg skrur av "Hide modes that this monitor cannot display", kan jeg sette den til 100 Hz. Men skjermen er egentlig i stand til å kjøre 120 Hz i 1024x786. (Hva i all verden skal jeg med 120 Hz? Jo, det er meget praktisk når man bruker 3D-shutter-briller som disse.) Det var for så vidt slik i XP også, men da lot problemet seg løse ved å installere driveren fra Samsung. Desverre ser ikke Samsung noe behov for å tilby drivere for Vista-brukere. Noen som har noen idé om hva jeg kan gjøre? Finnes det noe programvare eller bedre generelle drivere jeg kan bruke? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) slik er det med gammelt hardware , desverre . for min del måtte jeg vente minst et half år før Samsung kom med en et program for å stille inn den nye skjermen min og som fungerte med xp. suncmaster 960BF (lcd ) har bare en knapp på skjermen Endret 20. oktober 2008 av elg-elg123 Lenke til kommentar
Boye Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Overstyr med skjermkortdrivere, evnt. Powerstrip om det fortsatt fungerer i Vista. Skulle gå fint å få 85Hz i Vista, det er ikke sånn at Vista er ikke er laget for CRT :) Go for it, og lenge leve 3D briller! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå