HaterDiskus Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Ble litt leven i helgen, og er i den forbindelse et par ting jeg lurer på (har allerede laget en tråd under 'helse' om det helsemessige). Trenger ikke å dra opp forhistorien, men det endte med en slosskamp som ikke gikk min vei for å si det sånn. Merker i dag at jeg har skadet flere tenner. Vil jeg komme noen vei med å anmelde, eller vil jeg få alle utgiftene selv? Så en annen ting. Ble overfalt på vei ut av lokalene, og tror jeg må en tur til legen. Lurer egentlig på det samme som over. Dette var et forholdsvis uprovosert angrep, og sånn jeg ser det stiller saken seg en god del annerledes en den over. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Dra til legen, få dokumentasjon på skadene, ring til eventuelle vitner, så dra til politiet. Ting som dette bør for all del ikke gå uanmeldt. Kjør på! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 Har hørt med vitner ang. hvem det var, men de jeg har spurt fikk det ikke med seg (eller husker ikke fordi de var så fulle). Var håpløst mye bråk den natta, så går sikkert i surr for de fleste. Politiet kom når jeg var på vei ut. Men kan jeg anmelde uten å vite hvem det var? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Du kan vel anmelde, men sjansen for at saken blir henlagt er stor om du ikke vet hvem det var, eller at du har noe konkret i anmeldelsen. Beklager, men du bør vel finne ut av hvem det var :/ Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg har vært på telefonen i timesvis siden lørdag, men kan virke som om ingen vet noe. Kan jo være at de kjenner han som gjorde det, og beskytter han. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Du kan anmelde uten å ha en spesifikk person du anmelder ja. Du anmelder forholdet, så er det opp til politiet å bevilge ressurser til etterforskning for å finne gjerningsmannen. Dessverre er det nærmest garantert at det ikke skjer, men at det henlegges i den situasjonen. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 Og da er jo hensikten borte. Hvis jeg anmelder så vil det jo være med tanke på varige skader, og for å få det på papir at han som gjorde det er farlig. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Ja, helt klart. Dessverre er realiteten stort sett slik at politiet henlegger slike saker av mangel på ressurser til etterforskning dersom man ikke har en klar synder + vitner. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Har jo vært borti lignende hendelser tidligere, uten å anmelde. Men jeg ser på spark mot strupen som et ganske alvorlig overtramp. EDIT: Ryktebørsen har fått vann på mølla, så nå veit jeg hvem som gjorde det. Han er visst en kjenning. Endret 20. oktober 2008 av Mimir Lenke til kommentar
mop100 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Ble litt leven i helgen, og er i den forbindelse et par ting jeg lurer på (har allerede laget en tråd under 'helse' om det helsemessige). Trenger ikke å dra opp forhistorien, men det endte med en slosskamp som ikke gikk min vei for å si det sånn. Merker i dag at jeg har skadet flere tenner. Vil jeg komme noen vei med å anmelde, eller vil jeg få alle utgiftene selv? Så en annen ting. Ble overfalt på vei ut av lokalene, og tror jeg må en tur til legen. Lurer egentlig på det samme som over. Dette var et forholdsvis uprovosert angrep, og sånn jeg ser det stiller saken seg en god del annerledes en den over. Anmeld Dra til tannlegen, få dokumentert skadene Det er noe som heter voldsoffererstatning men da må du anmelde. Også er det noe som heter reiseforsikring. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Nå begynner det jo å bli en stund siden det skjedde. Har vel egentlig slått meg til ro med at jeg nå har flere som har lovet helvete hvis han i det hele tatt snakker til meg igjen. Tannlegen har jeg ikke turt å dra til, men det har sluttet å ise i tennene. Endret 3. desember 2008 av Mimir Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 dra til tannlegen, dra til legen, anmeld for faen. tennene kommer til å koste deg tusenvis av kroner. de fikser ikke seg selv! Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 dra til tannlegen, dra til legen, anmeld for faen. tennene kommer til å koste deg tusenvis av kroner. de fikser ikke seg selv! Tennene er noe av det man bør ta godt vare på. De fikser ikke seg selv, og det er jævlig dyrt å fikse de hoss tannlegen. Men som du sier har du allerede fått "ordnet" opp situasjonen, og det at personen har blitt lovet et helvete om noe skjer er vel og bra. Det med tennene dine er en avgjørelse du må finne ut av selv. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Roy, du er fra Hadeland.. Litt får du tåle.. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg er nå helet og klar til kampen om Peppes/TGI. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg er også helet og klar til kamp. off-topic: Har du store planer i dag? Send meg en sms om planene i dag. Er du ledig kan du ta deg turen til Nittedal og se kule meg kjøre lyset på en janitsjarkonsert :b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå