Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Sparket i halsen

HaterDiskus

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3124
Var på fest i helgen, og som vanlig så ble det litt leven. Før jeg forteller om problemet så vil jeg bare ha sagt at dette var 100% uprovosert.

Så til problemet. Jeg var på vei ut av lokalene pga. mye bråk (like greit å komme seg unna) og jeg skubber unna en kar som sperrer for utgangen. Bare et lite dytt for å komme forbi. Han blir helt vill og sparker meg i ryggen, og slår meg i ansiktet. Så tar han fart og sparker meg midt på halsen så jeg mister pusten. Er dette farlig? Er håpløst vondt i dag (dette skjedde på lørdag) og har store problemer med å svelge. Burde jeg komme meg til en lege?

Saken er veldig enkel. Spark eller slag i mot halsen er i verste fall dødelig. Og ved en anmeldelse vil Politiet prioritere denne saken høyt, spesielt etter at du tydeligvis har fått pådratt deg noen skader i halsregionen.

Dra til legen for å få sjekket deg ut, at alt er i orden med deg, og for å få dokumentert skadene dine som kan legges til anmeldelsen i etterkant.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir vel å gjenta litt det jeg har sagt tidligere, men ved at han vil ha liggende en anmeldelse på seg - selv om han skulle vri seg unna denne gangen - vil det kunne holde han litt i øra for dette kan komme til å gjenta seg. Så skaff deg en legeattest på skaden, men her er det viktig at du drar til lege hurtigst mulig. Krev derfor time på dagen.

Men det hadde gjort seg om han ble dømt til å betale deg for legembeskadeligelse.

Endret av Fjellvaaken
Lenke til kommentar

Alt dere sier høres veldig fornufting ut, og jeg er fullstendig klar over at et sånt spark mot halsen kan være livsfarlig. Men jeg tenker på hevnen. Er jo ikke umulig at at jeg blir mos om jeg anmelder det her. Er rusmiljøet som er det virkelig store miljøet der jeg bor, så det er jævlig dumt å legge seg ut med dem.

Lenke til kommentar

Joda, skjønner det med mulig hevn. Men husk også at vedkommnede vil være i politiets arkiver så det spørs hvor mye eller i det hele tatt om han tør. Vi har egentlig tapt litt mot slike hvis vi avstår pga frykt, men det får bli din vurdering selvsagt.

Mulig du kan levere en anonym anmeldelse også, ta en prat med politiet. Poenget mitt er å få politiet oppmerksom på vedkommenede.

Endret av Fjellvaaken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...