HaterDiskus Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Var på fest i helgen, og som vanlig så ble det litt leven. Før jeg forteller om problemet så vil jeg bare ha sagt at dette var 100% uprovosert. Så til problemet. Jeg var på vei ut av lokalene pga. mye bråk (like greit å komme seg unna) og jeg skubber unna en kar som sperrer for utgangen. Bare et lite dytt for å komme forbi. Han blir helt vill og sparker meg i ryggen, og slår meg i ansiktet. Så tar han fart og sparker meg midt på halsen så jeg mister pusten. Er dette farlig? Er håpløst vondt i dag (dette skjedde på lørdag) og har store problemer med å svelge. Burde jeg komme meg til en lege? Endret 20. oktober 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Du sier selv du har store problemer med å svelge og har vondt 2 dager etter det skjedde, selvsagt må du komme deg til legen. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg ville også anmeldt forholdet selv om du neppe kommer noen vei med det. Vedkommende får seg iallfall en "vekker". Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 Ja, dere har et poeng, begge to. Problemet når det kommer til anmeldelsen er jo at jeg ikke veit hvem personen var. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Blir irritert når jeg hører om uprovosert vold, skulle ønske jeg var der da det hendte Tror du kan vente så lenge det ikke forverres. Strupen sammen med nærgående muskler har fått seg en kraftig smell og er dermed opphovne og ømme. Forsøk å konsumer varm drikke og anmeld idioten (spør mennesker som var tilstede hvem det var) Endret 20. oktober 2008 av dicktator Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Den eneste jeg klarte å kjenne igjen oppi alt oppstyret var han som holdt igjen Mr. Bananas. Og han sier at han ikke husker hvem det var. Var mye bråk den kvelden, og mye fulle folk, så er kanskje ikke så rart. Hvor lenge burde jeg se det an før jeg drar til legen? Endret 20. oktober 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Pop Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 De første 48 timene bør du kjøle ned skadestedet. Dette for å hindre blodansamling, hevelse og dermed mer smerte. Ca et døgn etter det bør du begynne med varmebehandling for å øke blodsirkulasjonen og dermed frakte vekk det som skaper hevelsen (blod etter sprukne blodkar). Pga mye bein i den regionen der burde du nok få sjekket evt brister eller brudd. Tabletter som demper hevelsen kan også være fornuftig dersom det blir trangt for luften. Legen ordner slikt. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 Kjøle ned? Blir litt vanskelig de 48 første timene da dette skjedde på lørdag. Drakk jo mye kaldt drikke (da dette føltes lindrene), men ikke noe mer. Med 'varmebehandling' mener du? Lenke til kommentar
Pop Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Varmepose f.eks. Fås kjøpt i de vanlige helsekostbutikkene som har bandasjer og alt slikt. Gjerne ikke det mest vanlige folk har hjemme... Lett massering kan også øke sirkulasjonen, men på skadesteder gjør det gjerne vondt. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 Nei, massasje (eller berøring generelt) er vel ikke det som står høyeste i kurs for øyeblikket. Varmepose skal prøves. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Vente til i morgen i hvert fall. Ellers kan varmen sørge for mer blod og øke hevelsen. Da blir det ikke mindre smertefullt, garantert. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 Ryktebørsen har fått vann på mølla, så nå veit jeg hvem som gjorde det. Han er visst kjent for denne type ting. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Da er det bare å ringe vedkommende opp og true med anmeldelse Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Ja, fest er skikkelig morsomt, dere. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 Han er visst spenna gæren og pusler med litt av hvert. Fikk akkurat høre en historie av en på jobben, som innvolverte et ansikt + kjøkkenglass. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Da er det bare å ringe vedkommende opp og true med anmeldelse Eller ringe politiet og faktisk anmelde? Ser ikke hensikten med å "true" med mindre du har pengepressing på g? Politiet og lege er mitt råd. Dersom du får problemer med dette senere så BØR du ha bevis på at du har fått det fra tilfeldig vold. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 Det finnes tydeligvis vitner, siden jeg nå sitter på info jeg ikke hadde tidligere i dag. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Anmeld saken, jo fortere jo bedre. Da har du kanskje en muligheten til å få idioten straffet. Å ringe ham og fortelle hva du har tenkt til har ingenting for seg. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 Men da vil han vel prøve å hevne seg? Han er jo tydeligvis en forstyrra bråkebøtte. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Må selvfølgelig være en RonnyBoleklikk på enhver fest. Anmeld idioten og håp at politiet tar deg på alvor. Ang. skaden kan jeg bare si ta deg en liten tur til legen, kan ikke så veldig mye ang. sånne ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå