dysfunctional Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 (endret) ^ Har sett deg i div. kamptråder, virker som du kun henger der. Edit: Ny side, svaret mitt var til Tkse. Endret 20. januar 2014 av Dysfuncti Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Er noe kjent, men husker ikke hvor. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Ja, men husker ikke hvor. Lenke til kommentar
Zakke Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Hva med meg da? Jeg har jo ikke profilbilde eller noe, og er relativt ny, så jeg forventer ikke å være forumkjendis akkurat, men er det noen som kan huske å ha sett meg? Isåfall hvor/hvorfor? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Ja, faktisk. Så deg i "hvilken forumbruker kunne du datet?"(eller noe i den duren) i går hvis jeg husker rett Navnet ditt er grunnen til det. Er veldig enkelt å huske, og det klinger bra Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 5. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2014 Nei, da jeg har hatt en lang pause herifra har jeg ikke sett deg, bare ja/nei er ikke ett godkjent svar i denne tråden, les første posten min, morsomt å se at denne tråden fortsatt er smått liv i Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Nei, men det er vel fordi du har hatt pause Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå