Darkbuster Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 MaSo har jeg sett flere steder og kjenner igjen avataren med en gang jeg ser navnet. Presterte også med å slå ann en ganske smakløs vits i mine yngre dager som ikke var å sette pris på, om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 MaSo har jeg sett flere steder og kjenner igjen avataren med en gang jeg ser navnet. Presterte også med å slå ann en ganske smakløs vits i mine yngre dager som ikke var å sette pris på, om jeg ikke husker feil. Den vitsen kan jeg ikke huske? Vurder Darkbuster Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Har aldri sett MaSo. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Aldri sett Latias. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Tror ikke jeg har sett Mr. Bojangles.. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Kan ikke huske og ha sett deg før, vbjornevik. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Ingen bjeller, sorry. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Sett Frohman over alt. Spesielt i seksualitet-delen. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 -B. har jeg sett mange steder Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 The Prophet har jeg sett veldig mye i det siste, sett ut i fra innleggstallet. Mistenker deg for å poste en del i Off-Topic.. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Garanti har jeg sett før, men husker ikke hvor. Sikkert litt rundt omkring. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Volcov er en gammel fyr jeg husker fra helt tilbake til den tiden jeg var elleve og begynte på forumet. Har ikke sett han på veldig lenge, though. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Frohman ser jeg overalt, mest i Samfunn. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Har sett The Prophet ganske mye. Overalt Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Har sett The Prophet ganske mye. Overalt Jeg har sett -B. på jule avatar tråden. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ja, jeg har sett head_hunter. Tror jeg ganske sikker, kjenner igjen avataren, og "Troika uten gèle" i sigen virker også kjent. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 wuvahef ser jeg overalt, kjenner igjen avataren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg trodde The Prophet svarte seriøst på en kontaktannonse i OT.. Du kunne da for faen ha vært ei mandig jente Har også sett deg en del andre ganger enn da. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Egilanso har jeg sett før, kjenner igjen navnet.. Kjenner dog ikke igjen avataren og signaturen.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 S.Larsen har jeg sett litt rundt omkring, mest OT-relaterte tråder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå