Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Twinkle har jeg sett før, men aner ikke hvor Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Tross sin unge alder har jeg lagt godt merke til Hr. Shipswreck.Virker som han er der jeg er;) Jeg er jente. Det står på profilen min. Har sett deg også forresten. The Prophet har jeg sett mange ganger i ulike sammehenger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Shipwreck har blitt svært så aktiv på forumet her også har vedkommende en flott/flere flotte avatarer synes jeg. =) Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Egilanso ser jeg både titt og oofte. En aktiv bruker med en perfekt juleavatar. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Tror jeg så deg i går i "vurder avatar" tråden. Kan ikke huske å ha sett den noen andre steder, Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Det kan sikkert stemme. Jeg har sett deg noen andre steder også, men husker ikke hvor. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Shipwreck har jeg aldri sett, men virker som en kul kar fra den eldre garde. Tøft at folk fra den delen av verden stikker innom. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Har sett QBab tidligere, men veldig usikker på hvor. Husker han nok pga. hans tidligere signatur. Ang. det at Shipwreck er en kul kar fra den eldre garde. Ganske sikker på at dette ikke stemmer. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Sett Mimir i Den store tattovering osv-tråden. Endret 1. desember 2008 av Kiruk Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Kiruk har jeg sett, muligens i den Perfekt Kropp? tråden. Er ikke helt sikker Lenke til kommentar
safags Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 kanonkent har jeg sett mange ganger Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Har ikke sett GreVeen før. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Har ikke sett Dødskalkunen før. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Har sett The Prophet før ja, i tråder. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Har sett Costrato før ja, akkurat hvor husker jeg ikke Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Sett LucarioX før, sikkert på konsolldelen av forumet. edit: Har ikke sett avataren før dog. Endret 1. desember 2008 av EB_Veyron Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Er vel mest sannsynlig konsoll delen du har sett meg på ja. Avataren er ganske ny Har sett deg også før forresten Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Shipwreck har jeg aldri sett, men virker som en kul kar fra den eldre garde. Tøft at folk fra den delen av verden stikker innom. Jeg er jente, og er ikke fra den eldre garde. Men likevel: Takk for at du synes jeg virker eldre Har ikke sett deg her, før nå, tror jeg, men har bare vært her i to uker, så kanskje ikke så rart. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Shipwreck har jeg sett før ja Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Applebee? nah, havent seen. Ser ut som en hardwarefyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå