Kea Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Ajaco er sett, den avataren kjenner jeg igjen hvor som helst. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Sett Hawkins lure seg rundt i rullestolen i OT ja Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Kven har vel ikkje sett Gypsy (dialekt hentet fra svelemoe) Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Kven har vel ikkje sett Mr. B? (for siste gong, det heiter nynorsk -.-) Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Kven har vel ikkje sett svelemoe ( vet, bare viser kven eg hermar etter ) Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Sett (er ikke bare i OT) Tviler jeg ikke på, men jeg har bare sett deg her Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Sett (se på data delen av forumet, der finner du meg for det meste) Endret 4. juni 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå