raWrz Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 sett deg før en eller annen plass Lenke til kommentar
Kea Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Avataren virker kjent, men kan ikke huske å ha sett deg noen plass. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Avataren virker kjent, men kan ikke huske å ha sett deg noen plass. Nei, never...you is not important ^^ Neida, kjenner igjen navnet men ikke avataren Lenke til kommentar
Kea Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Hehe ^^ kan ikke huske å ha sett deg heller før... jeg må virkelig begynne å bli mer aktiv her Lenke til kommentar
Romis Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Hehe ^^ kan ikke huske å ha sett deg heller før... jeg må virkelig begynne å bli mer aktiv her Så deg ganske fyldig på mine innlegg, utenom det har jeg aldri sett deg. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Har da observert deg et par ganger, ja. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 har sett deg ett par ganger og men du har ny avatar Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) nei har sett deg ett par ganger og men du har ny avatar 2ball(s) har hatt den avataren en god stund. Endret 1. mars 2010 av arjato Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Du gjør jo så og si ikke noe annet enn å henge her... sååå JA. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Har sett deg, ja. Så deg mer for en to-tre år siden enn jeg gjør i disse dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå