KristineS Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Sett ham mye i telletråden, og litt ellers på "lekeplassen" Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Synes å gjenkjenne brukernavnet, men det må ha vært med en annen avatar. Jepp. Fordi hver gang jeg ser den avataren tenker jeg på "STOP THE WAR IN IRAQ, WE HAVE TO CATCH VOLDEMORTH!" Hver gang? Er ikke lenge jeg har hatt denne avataren. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Har sett Glimti endel i forumkafeen... Stemmer at det er ny avatar ja Den jeg egentlig hadde ble sletta mens jeg hadde juleavatar, så når jeg skulle bytte tilbake var den borte... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Jepp, noen ganger. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Hm, det navnet er liksom kjent, så antar jeg har sett deg før. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Jepp, Hilde er sett! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Hvem kan Latias være mon tro? Hvem er det som ikke har sett ham egentlig? Ser ham som regel flere ganger daglig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Samme kan sies om Glimti. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå