Krisdoffer Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 ikke z, men kult navn. Lenke til kommentar
martita Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Tviler på at jeg har sett deg, Nopros før... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Tror ikke jeg har sett deg før, martita. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Men, jeg har sett deg! Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Deg har sett sett litt rundt om ja. Avataren din minner meg om en jeg kjente før EDIT: Og hadde du faen meg ikke det samme fornavnet også^^ Endret 7. oktober 2009 av Merkwürdichliebe Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Aldri sett deg, KK-F Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) oi, her er ein eg trur eg aldri har sett faktisk Endret 8. oktober 2009 av Alliha Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Ja, igjen. Deg har sett sett litt rundt om ja. Avataren din minner meg om en jeg kjente før EDIT: Og hadde du faen meg ikke det samme fornavnet også^^ Kanskje det ER meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå